چرا اندازه کاهش می یابد اما من وزن کم نمی کنم؟


رژیم غذایی و کاهش وزن یک علم است. فراموش نکنید که کاهش وزن بدون اصول اصلاً ارزش ندارد. برای کاهش وزن ، باید اصول متابولیسم بدن را بدانید. شما همچنین باید اطلاعات کافی در مورد همه غذاها داشته باشید. در اصل ، کاهش وزن به سختی قابل برگشت است. در برخی موارد ، ممکن است کاهش اندازه مشاهده کنید. اما وزن کم نکنید. چرا فکر می کنی مسئله اینه؟ در این مقاله می خواهیم شما را به طور کامل با این موضوع آشنا کنیم. پس به ما بپیوندید.

چرا کاهش اندازه اتفاق می افتد اما من وزن کم نمی کنم
مرد سنگ 18 سنگین در مقیاس حمام

ترازو حقیقت را نمی گوید

بهتر است در ابتدا با این عبارت شروع کنیم. ترازو حقیقت را نمی گوید. این یعنی چی؟ خوب ، همه ما برای کاهش وزن به ترازو وابسته هستیم. وقتی ترازو تعداد کمتری نشان می دهد ، خوشحال می شویم و می گوییم لاغر هستیم. پس چرا ترازو حقیقت را به ما نمی گوید؟ به گفته بسیاری از متخصصان تغذیه داخلی و خارجی ، برای کاهش وزن باید از متر استفاده کنید. متر بهترین ابزار و مقیاس برای اندازه گیری کاهش وزن یا چاقی است. متر هرگز به شما دروغ نمی گوید. این در حالی است که موج خیلی به شما دروغ می گوید.

بنابراین سوال این است که چرا و چگونه Libra به ما دروغ می گوید؟ در حقیقت ، ابتدا باید به این سال پاسخ دهید. چرا می خواهید وزن کم کنید؟ اگر پاسخ شما بیشتر سلامت یا زیبایی بدن است ، نیازی به جرات ندارید. در طول رژیم غذایی ، سعی می کنید چربی بدن خود را کاهش دهید. کاهش بافت چربی به شما کمک می کند اندامی سالم ، متناسب و زیبا داشته باشید.

حجم در مقابل وزن کاهش اندازه در مقابل کاهش وزن

بهتر است کمی در اینترنت جستجو کنید و مقدار چربی را بدست آورید. در برخی از مقالات تصاویری را مشاهده خواهید کرد که یک کیلو چربی و یک کیلو ماهیچه یا همان ماهیچه را با هم مقایسه می کنند. حجم چربی حدود 6 تا 7 برابر حجم ماهیچه است. بنابراین ، با کاهش یک کیلو چربی خالص ، اندازه را بسیار کاهش می دهید. این در حالی است که شما فقط یک کیلو وزن کم کرده اید. در عین حال ، افرادی که برای کاهش وزن از ورزش استفاده می کنند ، احتمال کاهش وزن آنها بیشتر از کاهش وزن است. این به این دلیل است که با کاهش بافت چربی ، بدن شروع به تولید بافت ماهیچه ای می کند.

بنابراین ، شما مقدار زیادی بافت چربی را از دست می دهید و کاهش اندازه را تجربه می کنید. در عین حال ، به دلیل تجمع بافت ماهیچه ای ، کاهش وزن وجود ندارد.

چرا کاهش اندازه اتفاق می افتد اما من وزن کم نمی کنم

به فکر سلامتی خود باشید

در نهایت ، بهتر است به خود اعتماد داشته باشید. اگر احساس می کنید کالری مناسب می خورید و یک برنامه ورزشی روزانه دارید ، نگران نباشید. در واقع به جای تکیه بر ترازو ، یک متر را جایگزین کنید. هر هفته اندازه قسمت های مختلف بدن خود را ثبت کنید. اگر با وجود رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ، در حال کاهش وزن یا کاهش وزن نیستید ، باید به متخصص تغذیه مراجعه کنید. البته این بسیار بعید است.

دوستان ، نظر شما در مورد کاهش سایز و ارتباط آن با کاهش وزن چیست؟ آیا از این مشکل رنج می برید؟ آیا برای حل این مشکل به پزشک مراجعه کرده اید؟ تجربیات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید