از گروه پزشکی دیگنیتی هلث مرسی و گروه پزشکی وودلند کلینیک به دلیل ارائه خدمات با کیفیت بالا به بیماران مدیکر مزیت تجلیل شد.


انجمن مراقبت های بهداشتی یکپارچه (IHA) گروه پزشکی دیگنیتی سلامت مرسی و سازمان پزشکان کلینیک دیگنیتی سلامت وودلند، گروه پزشکی کلینیک وودلند را به دلیل ارائه مراقبت های با کیفیت بالا به بیماران مدیکر مزیت در کالیفرنیا به رسمیت شناخته است. IHA یک گروه غیرانتفاعی در سراسر ایالت است که متعهد به مراقبت های با ارزش است که کیفیت و مقرون به صرفه بودن را برای بیماران در سراسر کشور بهبود می بخشد.

IHA-award-Medicare-Advantage-2022-color@3xبرنامه مزیت مدیکر (Measure. Align. Perform.) IHA از اندازه گیری استاندارد برای ارتقای کیفیت مراقبت های بهداشتی در Medicare Advantage استفاده می کند.

در اعطای افتخارات AMP، IHA از اقدامات و روش‌هایی استفاده می‌کند که مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) برای ایجاد رتبه‌بندی ستاره‌های طرح سلامت استفاده می‌کنند.

هر دو تعیین 5 ستاره و 4.5 ستاره سطح بالایی از موفقیت را تشخیص می دهند و تعیین 5 ستاره بالاترین سطح است. برای به دست آوردن این تقدیرنامه ها، یک سازمان باید به یک ستاره کلی 4.5 برای تعیین 4.5 ستاره یا یک رتبه ستاره کلی 5 برای تعیین 5 ستاره در تمام معیارهای کیفیت بالینی گزارش شده توسط IHA دست یابد.

برای سال اندازه گیری 2021، IHA گروه پزشکی دیگنیتی سلامت مرسی را با نام 5 ستاره و گروه پزشکی وودلند کلینیک را با نام 4.5 ستاره می شناسد. تنها 4 سازمان از 174 (2%) سازمان ارائه دهنده در کالیفرنیا به سطح عملکرد 5 ستاره دست یافتند.تنها 43 از 174 (25٪) سازمان های ارائه دهنده شرکت کننده به 4.5 ستاره دست یافتند.

رابرت کوین، MD، مدیر عامل بنیاد پزشکی دیگنیتی سلامت گفت: «ما مفتخریم که به خاطر کارمان برای ارائه مراقبت های با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای بیماران Medicare Advantage در کالیفرنیا مورد تقدیر قرار گرفته ایم. “این جایزه بر کار تیم های مراقبتی ما برای قرار دادن بیماران خود در مرکز هر کاری که انجام می دهیم تاکید می کند.”

IHA همچنین سازمان‌های ارائه‌دهنده‌ای را که در بهبود کیفیت مراقبت برای جمعیت Medicare Advantage موفق بوده‌اند، به رسمیت می‌شناسد. گروه پزشکی کرامت سلامت مرسی به دلیل بهبود عملکرد خود با حداقل نیم ستاره، نشان «بهبودترین» را دریافت کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد AMP و IHA، لطفا کلیک کنید اینجا.