بزرگداشت روز زن پزشک


روز ملی پزشکان زن در 3 فوریه، مسیری را که پزشکان زن در ایالات متحده طی سال‌ها هموار کرده‌اند، به رسمیت می‌شناسد. این تاریخ به یاد دکتر الیزابت بلکول، اولین زنی است که در سال 1849 مدرک پزشکی را در ایالات متحده دریافت کرد. امروز ما به دستاوردهای زنان در پزشکی فکر می کنیم و همچنین حمایت خود را از نسل بعدی نشان می دهیم. ما از سه پزشک گروه پزشکی کرامت سلامت خواستیم تا معنی بزرگداشت این روز را برای آنها به اشتراک بگذارند. در اینجا چیزی است که آنها باید می گفتند.

Jeanty، Cerine MDسرین ژانتی، MD، گروه پزشکی سلامت دیگنیتی – سنت فرانسیس/سنت. مال مریم

“من از یک صف طولانی از زنان قوی می آیم. مادربزرگ من بخشی از جنبش مقاومت در طول جنگ جهانی دوم بود و سربازان انگلیسی را در سرزمین های اشغالی نازی ها مخفی می کرد. مادربزرگ من در سال 1952 از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شد و در بلژیک جراح پلاستیک بود. زمانی که پزشکان زن کم بودند.او حرفه ای پربار در توسعه تکنیک ماموپلاستی عمودی در کاهش سینه داشت.مادرم به آمریکا مهاجرت کرد و در زمینه پزشکی هسته ای موفق شد و رئیس انجمن پزشکی هسته ای شد. و همچنین سردبیر مجله پزشکی هسته ای. این همه کار و دستاوردهای زنان قبل از من است که به من این امکان را می دهد که باور کنم می توانم در کنار همتایان مردم یک جراح عمومی باشم. من برای همیشه مدیون آن زنان هستم و امیدوارم که دخترانم در آینده فرصت های بیشتری در اختیار آنها قرار دهند.”

دکتر.  مادوسودانSrilakshmi Madusudhan، MD، Dignity Health گروه پزشکی – Bakersfield

“امروز ما از این فرصت استفاده می‌کنیم تا از تمام پزشکان زن زحمت‌کشی که هر روز در زندگی بیماران خود تغییراتی ایجاد می‌کنند، تجلیل و قدردانی کنیم، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا تعادل بین کار و زندگی خود را حفظ کنند. امیدوارم آینده‌ای را ببینم که پزشکان زن در آن زندگی کنند. به طور مساوی در تمام تخصص‌های پزشکی حضور داریم. من قویاً معتقدم که ما هر روز به این هدف نزدیک‌تر می‌شویم.”

دکتر زنگلیلی زنگ، MD، گروه پزشکی بهداشت دیگنیتی – دومینیکن

“امروز ما حرکت به سمت نمایندگی برابر در زمینه پزشکی را جشن می گیریم. ما همچنین تنوعی را که در بیماران خود می بینیم جشن می گیریم. من در دوران مسئولیت خود آموخته ام که بهترین مراقبت از بیمار از کمک یک تیم پزشکی ناهمگون حاصل می شود. روز پزشک زن به افتخار ما می باشد. هدف مستمر برآوردن نیازهای متنوع بیماران از همه طبقات و مراحل زندگی است.”یک دکتر در نزدیکی خود پیدا کنید



Source link