گروه پزشکی دیگنیتی هلث – پزشک بیکرزفیلد جایگزین نوآورانه و جایگزین جراحی قلب باز ارائه می دهد


هنگامی که کیمبرلی مارچانت، ساکن شهرستان کرن، برای اولین بار متوجه شد که لخته خونی در قلبش وجود دارد که باید برداشته شود، اولین فکرش این بود که “نمی دانم چگونه می خواهم این کار را انجام دهم.” کیمبرلی به این فکر می کرد که چگونه می تواند بهبودی پس از جراحی قلب باز، درمان پیشنهادی برای بیماری خود را مدیریت کند.

peck-eric-mdپس از مشاوره‌ها و اسکن‌های متعدد، دکتر اریک پک، جراح قلب با گروه پزشکی دیگنیتی هلث – بیکرزفیلد، ایده‌ای داشت. دکتر پک استفاده از فناوری AlphaVac را برای از بین بردن لخته کیمبرلی پیشنهاد کرد. AlphaVac ابزاری است که برای مکش یک جرم با ورود به ورید برای دسترسی به چندین قسمت بدن طراحی شده است.

کیمبرلی می‌گوید: «من فوراً از داشتن این گزینه راحت شدم، زیرا مجبور نبودم آنقدر کار را از دست بدهم. بسیاری از چیزهای زندگی من که برای من مهم هستند، اگر مجبور به جراحی قلب می شدم، متوقف می شدند.

دکتر پک با استفاده از فناوری AlphaVac در بیمارستان بیکرزفیلد مموریال، توانست لخته خون را با ایجاد برشی در ران، از بین بردن یک ورید تا قسمت بالای سمت راست قلب خارج کند. تکمیل این روش کمتر از دو ساعت طول کشید و کیمبرلی توانست تنها پس از یک شب اقامت در بیمارستان به خانه بازگردد.

در دسترس بودن روش AlphaVac برای ساکنان شهرستان کرن با لخته‌های قلب، تومورها یا سایر توده‌های قلبی که نیاز به برداشتن دارند، به طور چشمگیری بهبودی کلی بیمار را بهبود می‌بخشد و خطر عوارض مربوط به جراحی را کاهش می‌دهد. موفقیت این روش نمونه بارز این است که چگونه دیگنیتی هلث با شناسایی راه حل های جدید و کم تهاجمی به پیشرفت مراقبت های قلبی عروقی ادامه می دهد.

دکتر پک می‌گوید: «پیشگام بودن در مراقبت‌های قلبی عروقی به ما این امکان را می‌دهد که به بهبود نتایج بیماران ادامه دهیم و به آنها کمک کنیم تا سریع‌تر به زندگی بازگردند». ما مکرراً در مورد فن‌آوری‌های جدید تحقیق می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چگونه می‌توانند به طور مؤثرتری به بیمارانمان کمک کنند.»

با دکتر اریک پک آشنا شوید