آخرین برنامه دیابت تلفن همراه مبتنی بر هوش مصنوعی Kakao Healthcare چگونه کار می کند و خلاصه های بیشتر هوش مصنوعی



مراقبت های بهداشتی کاکائو جدیدترین اپلیکیشن مدیریت دیابت موبایل مبتنی بر هوش مصنوعی خود را رونمایی کرد.

این برنامه که PASTA (شخصی، در دسترس، پشتیبانی، فعال با فناوری و مقرون به صرفه) نامیده می شود، در حال حاضر به دو دستگاه CGM پیوند می خورد: CareSens Air توسط سازنده محلی i-SENS و Dexcom’s G7. این برنامه همچنین تا سه ماهه دوم با کلاهک هوشمند Mallya برای قلم های انسولین جفت می شود.

هنگامی که دستگاه CGM متصل شد، برنامه به طور خودکار جزئیات مربوط به قند خون کاربر را در زمان واقعی از طریق بلوتوث نمایش می دهد. همچنین به کاربران اجازه می دهد تا وعده های غذایی، ورزش، دوز انسولین و داروی خود را ثبت کنند. این برنامه دارای هوش مصنوعی بینایی است که به طور خودکار اطلاعاتی در مورد تغذیه، کالری و انواع غذاهای وعده های غذایی آنها ارائه می دهد.

ویژگی دیگر یک گزارش خلاصه مفید از خوانش قند خون کاربر با شاخص هایی است که نشان می دهد کدام یک خوب و بد هستند. این خلاصه‌ها نیز برای اشتراک‌گذاری با خانواده کاربر در دسترس هستند. همچنین می تواند راهنمایی برای مدیریت سطح قند خون و ایجاد عادات سبک زندگی سالم ارائه دهد.

اکنون در هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است، برنامه PASTA به این نام نامگذاری شد و راه های بسیاری برای مدیریت دیابت را به انواع پاستا تشبیه کرد.

در همین حال، Kakao Healthcare Pasta Connect Pro را توسعه داد، داشبوردی برای پزشکان که در آن می‌توانند روند قند خون و تغییرات سبک زندگی بیماران خود را در زمان واقعی بررسی کنند. برنامه ریزی شده است که با EMR های بیمارستانی برای ارائه راحتی داده ها در ارتباط باشدقرار دادن به کارکنان و بیماران

در یک بیانیه، Kakao Healthcare برنامه های خود را برای گسترش آخرین مدیریت دیجیتال دیابت خود فاش کردpp و سرویس در سطح بین المللی، امسال از ژاپن شروع می شود.


سیجنارائه‌دهنده راه‌حل‌های تشخیصی مبتنی بر PCR (واکنش زنجیره‌ای پلیمراز) از کره جنوبی، مایکروسافت را به‌عنوان شریک فناوری SG OneSystem خود که با دانشمندان و متخصصان در سطح جهان برای توسعه آزمایش‌های تشخیصی PCR کمی سندرمی همکاری می‌کند، وارد کرده است.

مجموعه ای از خدمات مایکروسافت در سیستم توسعه دیجیتالی Seegene (SGDSS) که سیستم SG OneSystem را تامین می کند، گنجانده خواهد شد.

برای اولین بار، سرویس‌های Microsoft Azure، از جمله سرویس OpenAI Azure را برای پشتیبانی از تعامل و تجزیه و تحلیل داده‌ها برای محققانی که با داده‌های بزرگ سروکار دارند، ادغام می‌کند. پلتفرم تحلیلی مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت فابریک deبه کار گرفته شده است برای ادغام داده های Seegene و معرفی قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی داده ها، مهندسی داده، علم داده، نظارت بر داده ها، تجزیه و تحلیل بلادرنگ و هوش تجاری. مایکروسافت 365 Copilot همچنین کمک های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای “تسریع بهره وری، تقویت نوآوری و افزایش خلاقیت” یکپارچه خواهد کرد. بیانیه مطبوعاتی

علاوه بر این، Seegene گفت که با مایکروسافت در مدیریت نسل بعدی و تجزیه و تحلیل داده‌های PCR و بررسی سرمایه‌گذاری‌های آینده در بخش مراقبت‌های بهداشتی کار خواهد کرد.


پزشکی سنگاپور Aevice Health و شریک مستقر در لندن Jiva.ai برای توسعه یک هوش مصنوعی که می تواند تشدید آسم را پیش بینی کند، همکاری خواهد کرد.

این پروژه مشترک که توسط Innovate UK و Enterprise Singapore تامین می شود، با هدف استفاده از داده های بهداشتی جمع آوری شده از طریق گوشی پزشکی پوشیدنی AeviceMD برای ایجاد یک سیستم هشدار اولیه مبتنی بر هوش مصنوعی برای بیماران مبتلا به آسم است.


سیستم بهداشت دانشگاه Yonsei در سراسر شیوه های بالینی خود یک راه حل تشخیصی هوش مصنوعی برای ارزیابی خطرات بیماری های قلبی عروقی (CVD) ارائه کرده است.

توسط استارت آپ کره جنوبی توسعه یافته است مدیووالReti-CVD از اسکن شبکیه چشم برای تشخیص خطرات CVD استفاده می کند.


محققان از کره جنوبی یک مدل هوش مصنوعی که به طور بالقوه می تواند احتمال سپسیس را پیش بینی کند.

در مطالعه‌ای که یافته‌های آن در مجله Light: Science & Applications توسط Nature Portfolio منتشر شد، آن‌ها تصاویر سه‌بعدی سلول‌های CD8 T، یک نشانگر زیستی بالقوه سپسیس را در مدل هوش مصنوعی خود اجرا کردند و با تصاویر سلول‌های سالم مقایسه شدند. گروه کنترل شده

بعدها مشخص شد که هوش مصنوعی احتمال سپسیس را از تجزیه و تحلیل تصاویر سلول های T CD8 با دقت 99 درصد پیش بینی می کند.

تیم تحقیقاتی متشکل از دانشگاهیان و پزشکان کالج پزشکی دانشگاه Yonsei، بیمارستان Severance و شرکت بیوتکنولوژی Tomocube بود.



Source link