نظرسنجی نشان می‌دهد که از هر 4 بزرگسالی که از مدیکید خارج شده‌اند، 1 نفر دیگر بیمه نیستند.


بر اساس نظرسنجی که روز جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که تقریباً یک چهارم بزرگسالانی که در سال گذشته از Medicaid خارج شده‌اند می‌گویند اکنون بیمه نیستند. حمایت ها بهار گذشته منقضی شدند.

اولین نظرسنجی ملی از بزرگسالانی که واجد شرایط بودن Medicaid در طول دوره بازبینی شد، نشان داد که تقریباً نیمی از افرادی که پوشش دولتی خود را از دست داده‌اند، هفته‌ها یا ماه‌ها بعد دوباره ثبت‌نام کرده‌اند – که نشان می‌دهد هرگز نباید از ابتدا کنار گذاشته می‌شدند.

نظرسنجی KFF نشان داد در حالی که 23 درصد گزارش کردند که بیمه نیستند، 28 درصد دیگر پوشش دیگری پیدا کردند – از طریق یک کارفرما، Medicare، بازار بیمه قانون مراقبت مقرون به صرفه، یا مراقبت های بهداشتی برای اعضای ارتش.

چیما ندومله، استادیار سیاست های بهداشتی در دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه ییل، گفت: «بیست و سه درصد عدد قابل توجهی است، به خصوص وقتی به تعداد افرادی که پوشش Medicaid را از دست داده اند فکر کنید.

رفتن بدون بیمه حتی برای مدت کوتاهی می‌تواند منجر به تأخیر در جستجوی مراقبت شود و آنها را در معرض خطر مالی قرار دهد.

هفت نفر از هر 10 بزرگسالی که در طول فرآیند رهاسازی از عضویت خارج شده اند، می گویند که وقتی پوشش Medicaid خود را از دست داده اند، حداقل به طور موقت بیمه نشده اند.

آدرین هامار، 49 ساله، از Plymouth Meeting، پنسیلوانیا، گفت که در زمستان امسال پس از اینکه ایالت به او اطلاع داد که او و دو فرزندش دیگر واجد شرایط Medicaid نیستند، برای ثبت نام در یک طرح بازار قانون مراقبت مقرون به صرفه تلاش کرده است. آنها از سال 2020 ثبت نام کرده بودند. او گفت که خطوط تلفن در بازار ایالت شلوغ است و او نمی تواند این فرآیند را به صورت آنلاین تکمیل کند.

حمار که به عنوان کمک بهداشتی در خانه کار می کند و فرزندانش در ماه مارس بیمه نشده بودند. اما از اول آوریل، آنها در یک طرح بازار ثبت نام کردند که با کمک یارانه های دولتی، 50 دلار در ماه برای خانواده هزینه دارد.

او گفت: «خیلی راحت شدم. حمار گفت که از وضعیت بیمه آنها مطمئن نبود، دختر 23 ساله او معاینه دندانپزشکی را به تاخیر انداخت.

این نظرسنجی نشان داد که مبارزات هامار رایج بود.

از بزرگسالانی که قبل از باز شدن در Medicaid ثبت نام کرده بودند، حدود 35٪ که سعی کردند پوشش خود را تجدید کنند، این روند را دشوار توصیف کردند و حدود 48٪ گفتند که حداقل تا حدودی استرس زا بود.

حدود 56 درصد از افرادی که از عضویت خارج شده‌اند می‌گویند که در حین تلاش برای تمدید پوشش Medicaid خود، مراقبت یا نسخه را نادیده گرفته یا به تأخیر انداخته‌اند.

وضعیت فعلی بیمه افراد احتمالاً در نوسان است، و ما انتظار داریم حداقل برخی از افرادی که می‌گویند در حال حاضر بیمه نیستند، مجدداً در Medicaid ثبت نام کنند – بسیاری می‌گویند هنوز در تلاش هستند – یا در مدت کوتاهی در پوشش‌های دیگر ثبت نام کنند. جنیفر تولبرت، یکی از نویسندگان گزارش KFF و مدیر برنامه اصلاحات و داده های بهداشت دولتی KFF گفت.

این نظرسنجی شامل کودکان نمی‌شد و محققان KFF گفتند بنابراین نمی‌توان یافته‌های آن‌ها را برای تعیین اینکه چگونه بازگشایی Medicaid بر نرخ کلی بیمه نشدن ایالات متحده تأثیر گذاشته است، که در اوایل سال 2023 به پایین‌ترین حد خود یعنی 7.7 درصد رسید، تعمیم داد. تقریباً نیمی از ثبت نام کنندگان در Medicaid و برنامه بیمه سلامت کودکان مربوطه کودکان هستند.

بازگشایی، که در آن ایالت‌ها در حال ارزیابی مجدد واجد شرایط بودن برای Medicaid در میان میلیون‌ها آمریکایی که قبل یا در طول همه‌گیری ثبت نام کرده‌اند و کسانی که دیگر واجد شرایط نیستند یا فرآیند تمدید را کامل نکرده‌اند، کنار گذاشته می‌شوند، تا اواخر سال جاری تکمیل نخواهد شد. ثبت نام در Medicaid و CHIP در آوریل سال گذشته به رکورد نزدیک به 94.5 میلیون نفر رسید، سه سال پس از آن که دولت فدرال ایالت ها را از حذف افراد از لیست خود در طول اورژانس بهداشت عمومی کووید-19 منع کرد.

در سطح ملی، ایالت ها در سال گذشته حدود 20 میلیون نفر را از Medicaid خارج کرده اند که بیشتر آنها به دلایل رویه ای مانند عدم ارائه مدارک مورد نیاز است. انتظار می رود که این تعداد افزایش یابد، زیرا ایالت ها چند ماه دیگر فرصت دارند تا واجد شرایط بودن ثبت نام کنندگان را دوباره تعیین کنند.

در میان بزرگسالانی که قبل از شروع تعطیلات Medicaid داشتند، 83٪ پوشش خود را حفظ کردند یا دوباره ثبت نام کردند، در حالی که 8٪ بیمه دیگری پیدا کردند و 8٪ بیمه نشده بودند. سهم بیمه نشده در ایالت هایی که Medicaid را تحت ACA گسترش نداده اند (17٪) بیشتر از ایالت هایی است که (6٪) دارند. 40 ایالت Medicaid را گسترش داده اند تا همه افراد دارای درآمد کمتر از 138 درصد از نرخ فقر فدرال، یا 31200 دلار برای یک خانواده چهار نفره در سال جاری را پوشش دهند.

نظرسنجی KFF نشان داد که تقریباً 1 نفر از هر 3 بزرگسالی که از ثبت نام خارج شده بودند، تنها زمانی که به دنبال مراقبت های بهداشتی بودند – مانند مراجعه به پزشک یا داروخانه – متوجه شدند که از Medicaid کنار گذاشته شده اند.

ایندیرا ناواس از میامی متوجه شد که پسر 6 ساله اش، آندرس، از برنامه مدیکید فلوریدا حذف شده است، زمانی که او را در ماه مارس به یک قرار ملاقات با پزشک برد. او از ماه‌ها قبل برای قرار ملاقات آندرس برنامه‌ریزی کرده بود و از اینکه او بیمه نشده است و درمان او برای اضطراب و بیش‌فعالی مختل شده است، ناامید است.

ناواس گفت که دولت نمی تواند توضیح دهد که چرا دختر 12 ساله او، کامیلا، تحت پوشش Medicaid باقی مانده است، حتی اگر بچه ها با والدین خود در یک خانه زندگی می کنند.

او گفت: «این منطقی نیست که آنها یکی از فرزندان من را پوشش دهند و دیگری را پوشش ندهند.

کیت مک اوی، مدیر اجرایی انجمن ملی مدیران مدیکید، گفت که حجم عظیم میلیون‌ها نفری که برای واجد شرایط بودن دوباره تعیین می‌شوند، برخی از مراکز تماس ایالتی را که تلاش می‌کنند از ثبت‌نام‌کنندگان حمایت کنند، تحت تأثیر قرار داده است.

او گفت که ایالت‌ها راه‌های زیادی را برای برقراری ارتباط با ثبت‌نام‌کنندگان امتحان کرده‌اند، از جمله از طریق کمپین‌های اطلاع‌رسانی عمومی، متن، ایمیل و برنامه‌ها. او گفت: “تا زمانی که پوشش شما در خطر باشد، نفوذ به زندگی پرمشغله مردم دشوار است.”

نظرسنجی KFF، از 1227 بزرگسالی که در اوایل سال 2023 قبل از شروع بازگشایی در 1 آوریل 2023 تحت پوشش Medicaid بودند، بین 15 فوریه 2024 و 11 مارس 2024 انجام شد. حاشیه خطای نمونه گیری به اضافه یا بیشتر بود. منهای 4 درصد

خبرنگار KFF Health News دنیل چانگ در این مقاله مشارکت داشت.

KFF Health News یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند و یکی از برنامه های عملیاتی اصلی در KFF است – یک منبع مستقل برای تحقیقات سیاست سلامت، نظرسنجی و روزنامه نگاری. درباره KFF بیشتر بدانید.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).



Source link