نقش نظارت از راه دور در جوامع روستایی: چگونه می تواند مراقبت بهتری از بیمار ارائه دهد؟


نقش نظارت از راه دور در جوامع روستایی: چگونه می تواند مراقبت بهتری از بیمار ارائه دهد؟

جرد لیزنبی

توسط جارد لیزنبی، مدیر فروش آزالیا هلث.

خدمات بهداشت از راه دور محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند، به ویژه پس از اینکه همه گیری COVID-19 اهمیت آن را به عنوان یک راه حل ضروری برای کلینیک های بهداشتی روستایی (RHCs) برجسته کرد.

RHC ها با چالش های تجاری متمایزی مواجه هستند، از جمله خدمت به بیمارانی که در معرض خطر بالاتر بیماری های مزمن، منابع محدود، کمبود نیروی کار و انزوای جغرافیایی قرار دارند. این چالش ها نیازمند راه حل های نوآورانه هستند و سلامت از راه دور یکی از این راه حل ها است.

بهداشت از راه دور که به عنوان پزشکی از راه دور نیز شناخته می شود، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را قادر می سازد تا بدون مراجعه به مطب از بیماران مراقبت کنند، در زمان و هزینه صرفه جویی می کنند و به ارائه دهندگان اجازه می دهد بیماران بیشتری را ببینند. گزینه‌های مراقبت نیاز به دسترسی به اینترنت و رایانه، تبلت یا تلفن هوشمند، از جمله مشاوره تلفنی یا ویدیویی، پیام‌های امن، ایمیل و تبادل فایل دارند.

بهداشت از راه دور و پذیرش پرونده الکترونیک سلامت (EHRs) به مراقبت های بهداشتی اجازه داده است تا فراتر از تنظیمات بالینی به خانه های بیماران گسترش یابد.

انتظار می رود استفاده از دستگاه RPM افزایش یابد

راه حل ها و پیشنهادات جدید، نظارت از راه دور بیمار (RPM) را ممکن می سازد. این فناوری به ارائه دهندگان این امکان را می دهد تا شرایط حاد و مزمن را مدیریت کنند، علائم حیاتی را جمع آوری کنند و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را در مورد پیشرفت بیمار آگاه کنند و در عین حال هزینه های سفر و خطر عفونت را کاهش دهند.

انجام این کار به ارائه دهندگان این امکان را می دهد تا تصمیمات بلادرنگ و مراقبت صحیح دوره را در صورت نیاز اتخاذ کنند، که به طور بالقوه هزینه های بیمار را در دراز مدت کاهش می دهد و منجر به نتایج بهتر مراقبت های بهداشتی می شود.

نظارت از راه دور بیمار در ارتباط با سلامت از راه دور مفید است، به ویژه برای بیمارانی که به نظارت مداوم برای برخی شرایط سلامتی، از جمله فشار خون بالا، دیابت، و بیماری های قلبی نیاز دارند. همچنین می تواند به پیشگیری از عوارض در بیمارانی که در سفر مشکل دارند کمک کند.

دستگاه‌های RPM می‌توانند شامل متر و مانیتور برای گلوکز، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون باشند. بیماران مبتلا به برخی از این بیماری های مزمن معمولاً واجد شرایط استفاده از دستگاه ها و خدمات RPM هستند.

طبق گزارش Insider Intelligence، حدود 30 میلیون آمریکایی در سال جاری از آن استفاده خواهند کرد.

تغییرات نظارتی، ادامه پذیرش RPM را تضمین می کند

قبل از اورژانس بهداشت عمومی COVID-19 (PHE)، مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) کدهای صورت‌حساب را راه‌اندازی کردند و پوشش RPM را افزایش دادند. در آغاز PHE، CMS انعطاف‌پذیری‌ها و معافیت‌های بیشتری را معرفی کرد و به RHCها اجازه داد خدمات بهداشتی از راه دور ارائه دهند و بیماران را از راه دور در برنامه‌های مدیریت مراقبت ثبت‌نام کنند.

این معافیت به کلینیک ها کمک کرد تا در طول همه گیری همه گیر به بیماران بیشتری خدمات ارائه دهند. این فشار بر سیستم مراقبت های بهداشتی را کاهش داد و به کلینیک ها و بیمارستان ها اجازه داد تا بر کسانی که به کمک نیاز دارند تمرکز کنند.

در حالی که معافیت اولیه در پایان PHE در مه 2023 منقضی شد، CMS از سال 2024 این معافیت را دائمی کرد. این قانون جدید و گسترش پوشش خدمات RPM اکنون دسترسی به برنامه های مراقبت از راه دور را افزایش می دهد.

هزینه – چه خود پلتفرم و چه بازپرداخت هایی که کل هزینه بازدید را پوشش نمی دهد – یکی از بزرگترین موانع پذیرش بهداشت از راه دور بود.

در سال 2024، Medicare هزینه RPM و نظارت درمانی از راه دور (RTM) را به مراکز بهداشتی دارای صلاحیت فدرال (FQHCs)، از جمله RHCs بازپرداخت خواهد کرد. ارائه دهندگان می توانند برای دو سرویس RPM تحت کد مدیریت مراقبت عمومی با مبلغ 71.68 دلار در ماه برای هر بیمار صورتحساب بپردازند.

در حالی که سهمیه بیماران یک الزام خاص نیست، RHC ها باید استانداردهای بهره وری خاصی را به عنوان بخشی از سیاست ها و رویه های خود رعایت کنند. RHC ها می توانند از یک پلت فرم جامع EHR برای اطمینان از انطباق با تمام الزامات بهره مند شوند.

CMS همچنین پیشرفت قابل توجهی در تمایز خدمات مدیریت مراقبت مزمن (CCM) داشته است که با RPM همراه است.

ادغام RPM با برنامه‌های CCM، چه جدید چه موجود، محدودیت‌های صورت‌حساب را برطرف می‌کند و مشارکت بیمار را ارتقا می‌دهد.

RHC ها و RPM می توانند برای بهبود تجربه بیمار و به حداکثر رساندن مزایا با یکدیگر همکاری کنند. این ادغام می تواند با کارهای موجود انجام شود و درآمد سالانه را افزایش می دهد و آن را برای RHC ها امکان پذیر می کند.

پلتفرم کلید موفقیت RPM است

در حالی که RPM در حال حاضر محبوبیت خود را افزایش داده است، امسال همچنان به شهرت خود ادامه خواهد داد. مقرون به صرفه بودن RPM بسته به نوع نظارت، بیماری تحت نظارت و تنظیم نظارت متفاوت است.

چنین پلت فرمی RHC ها را قادر می سازد تا همه الزامات را مستند کنند و بینش های ارزشمندی را از طریق تجزیه و تحلیل برای تعالی عملیاتی ارائه می دهد. ارائه دهندگان باید اسناد را به درستی پردازش کنند و ادعاهای خود را به موقع ارسال کنند، زیرا خطر از دست دادن درآمد وجود دارد. علاوه بر این، پرداخت کنندگان و شرکت های بیمه الزامات سختگیرانه ای در مورد مهلت ارسال خسارت دارند.

همچنین به آنها قدرت می دهد تا درآمد خود را به درستی مدیریت کنند.

این وضعیت ممکن است از دیدگاه یک صورتحساب گیج کننده به نظر برسد، اما ساده است. اگر ادعاها به موقع اعلام نشوند، ارائه دهندگان در معرض خطر از دست دادن درآمد قرار می گیرند و پردازش اسناد برای بسیاری از آنها به یک موضوع مهم تبدیل می شود. پرداخت کنندگان و شرکت های بیمه نیز الزامات و مهلت های سختگیرانه ای برای ارسال ادعا دارند.

سیستم های EHR مدرن داده ها را از دستگاه های RPM جمع آوری می کنند و به طور خودکار نمودار بیمار را به روز می کنند. سپس آنالیز به پزشکان هشدار داده و بهترین برنامه های مراقبتی را برای هر بیمار اجرا می کند.

ابزارها و فن آوری مناسب به ارائه دهندگان قدرت می دهد تا بر چالش ها در باز نگه داشتن درهای خود، کار با حاشیه های کم و به سختی پوشش هزینه ها غلبه کنند. با فناوری، ارائه دهندگان می توانند سطح بعدی مراقبت از بیمار را ارائه دهند، چه ارائه دهندگان عمده شهری و چه کلینیک های روستایی که بر جمعیت های تحت پوشش متمرکز هستند.

توسط اسکات روپ Azalea Health، Jared Lisenby، نظارت از راه دور بیمار، کلینیک های بهداشت روستایی



Source link