5 نکته مهم در تغذیه باروری


ما معمولاً به راحتی می توانیم باردار شویم ، درست است؟ حقیقت این است که لزوماً چنین نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند اما بارداری اتفاق نمی افتد. در حالی که بیشتر با تغییر برخی رفتارهای معمول برای زندگی و موارد اضافی و حذف برخی ویژگی ها بچه دار شدن را آسان می کند.
تجربیات یک مادر:

“هنگامی که متوجه شدیم این کاری است که ما انجام می دهیم و انجام می دهیم ما نمی دانیم و می تواند مانع بچه دار شدن ما شود ، ما شروع به حل کردیمگوردون ما در خانه تمرین کردیم و رژیم غذایی خود را تنها در 3 ماه تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرتی که تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر باروری داشته باشد این باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم درمانی ما این است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند در 6 تا 12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
هر کس باید سلامت سلول های زایای خود (تخمک و اسپرم) را افزایش دهد. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و خود را در 90 روز آینده پیدا کنید برای باروری آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتماً از متخصص تغذیه و پزشک خود بپرسید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 وعده سبزی و میوه بخورید.

من می دانم که برای بسیاری از شما ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. که این می تواند منجر به انحراف شود کروموزوم (یکی از دلایل اصلی سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و دارای 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه می تواند راه خوبی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن شریک خود را بیاورید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین ، کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین D به نام solvitamin شناخته شده است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D در معرض آفتاب کم زمستان. اندازه رژیم غذایی معمول ما این ویتامین به اندازه کافی برای حفظ سطح مورد نیاز بدن ندارد ، بنابراین اغلب گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، سطح ویتامین D را به همراه بقیه از پزشک خود بخواهید ویتامین ها را بررسی کنید. اینگونه است که نقشه راه به دست شما می رسد نحوه ساخت تمام ویتامین های بدن بهتر است.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم آب روغنی در آب سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن کبد ماهی کاد نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری رول و غذا با غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم غذایی مناسب باروری بسیار مهم و مهم است. در حال حاضر قصدما نیازی نداریم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، شما فقط باید در مورد آن بدانید در 2-3 هفته و ماهی های روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و … نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب نگاه کنید.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید یک مشت نقل و انتقالات زیبا را تبریک بگویید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! هنگامی که بدن می خواهد از منابع مورد نیاز برای تولید کورتیزول استفاده کند تولید پروژسترون ، مورد نیاز برای تخمک گذاری ، سرقت می کند (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن به بدن می دهد بمونه.

ویتامین C و ویتامین B برای کاهش استرس مفید است. بخورید و شاد باشید (برای کاهش استرس می توانید به مقاله در مراجعه کنید یک وب سایت وجود دارد ، ببینید) اما صادقانه بگویم ، بخش بزرگی از آرام باشید ، کارهایی را انجام دهید که دوست دارید و از آنها لذت می برید داره برمیگرده یوگا کار کن. ورزش . به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا منتظر باردار شدن هستید ، سپس شروع کنید شما یک فرصت طلایی را برای مصرف این مکمل از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند که این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنید مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی فکر می کنیم که در تخمدان ها متولد می شوند ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم جایی که !! این یک تصور غلط بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ یک تخم مرغ حدود 3 ماه است و در این مدت انتخاب ها و روش های تغذیه ای زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و خطر ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً صادق است مدتی است که شما کنترل هورمونی بر بدن خود داشته اید و در واقع وزن خود را کاهش داده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی از درماتولوژی که کنترل می کنند هورمون دارد)

زنا که از مکمل های مولتی ویتامین در دوران بارداری استفاده می کند احتمال مسمومیت آنها در دوران بارداری کمتر از سایرین است.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین اگر قصد دارید در تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

برای مصرف این مکمل قبل از زایمان با پزشک یا متخصصبا رژیم غذایی خود مشورت کنید. به طور معمول ما یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثرات تهوع مانند داشته باشد مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و به محل مراجعه کنید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به ویژه ، در صورت وجود وسایل جراحی ، مشکلات خونریزی ، در طول درمان قبل از لخته شدن خون حتما به پزشک مراجعه کنید مشورت کردن.
ما سعی می کنیم به زودی پستی در مورد تغذیه ارسال کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید