آیا روغن نارگیل به چربی شکم کمک می کند؟


چه باید کرد بررسی شواهد اثر روغن نارگیل بر کاهش وزن و چربی شکم پیدا کردن؟

منم دارم شروع میکنم ویدیو فلش بک جمعه: روغن نارگیل و چربی شکم با آ اینفوگرافیک های محبوب مرا شگفت زده کرد نشان دادن کهبه طور مشخص، جایی که است شواهدی امیدوار کننده که روغن نارگیل می تواند به چاقی کمک کند. خوب ، اگر شما پر کردن موش های صحرایی با اسیدهای چرب زنجیره متوسط ​​تصفیه شده ، جزء روغن نارگیل ، آنها غذای کمتری می خورند ، همانطور که در 0:25 دقیقه مشاهده می کنید ویدیو، اما تا زمانی که آن را آزمایش نکنید ، نمی دانید که آیا ارتباطی با انسان دارد یا خیر.

محقق مقایسه شده صبحانه با همان مقدار چربی لبنی ، روغن نارگیل یا پیه (چربی گوشت گاو) ، و هیچ تاثیری بر گرسنگی ، سیری ، احساس رضایت یا میزان آن نداشت. مواد سپس هنگام ناهار غذا خورد. Wدر اینجا این ایده که چربی نارگیل که دربه نوعی متفاوت است از انواع دیگر چربی ها آمده از؟ شش سالها پیش ، یک مطالعه آزمایشی باز منتشر شد. محقق پرسید 20 زن و مرد برای غذا خوردن دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل هر یک روز به مدت یک ماهبه همانطور که در 1:03 دقیقه مشاهده می کنید ویدیو، به نظر می رسید مردان از دست دادن حدود یک اینچ از کمر ولی، از آنجا که بود یکی برچسب باز مطالعه، شرکت کنندگان می دانستند چه می خورندبه تیاینجا نبود آ کنترل دارونما در واقع ، هیچ گروه کنترل وجود نداشتبه با توجه به آن، ما نمی توانیم بدانید که آیا تأثیرات به هر حال رخ می داد یا خیر همچنین بدون روغن نارگیل در واقع ، تیاینجا که دریک اثر شناخته شده در مطالعات رژیم غذایی که در آن فقط بودن است که در مطالعه رژیم غذایی تحت نظارت تمایل دارد رهبری به یک کاهش که در دریافت کالری ، از آن زمان مواد بدانید که وزن خواهند کردسوگند و رعایت شدبه

بالاخره گرفتیم مطالعه کنترل شده روغن نارگیل و کمر در مردان و زنان که در 2015 حدود صد نفر زن و مرد بودند داده شده حدود یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل در روز برای سه ماه و، همانطور که در 1:51 دقیقه مشاهده می کنید ویدیو، کم شده تقریباً یک اینچ از کمر نسبت به کنترل فاصله دارد در پایان مطالعهبه در عوض گروه کنترل چه چیزی دریافت کردند از روغن نارگیل؟ هیچ چیزی. دارونما وجود نداشت، آن را دیدم محقق مقایسه کنیدقرمز کاری انجام ندهید When en بساز که ، اگر چه، جایی که که دراغلب بدون توجه به اثر واقعی درمان ، یک اثر دارونما است. چه چیز دیگری، محقق پیشنهادی که گروه روغن نارگیل ممکن است بخواهد آن را مصرف کند روزانه دوز میوه که درf den مواد تمام شده می خورد میوه بیشتر ، که به خودی خود می تواند دارند کمکسوگند با کاهش وزن به دلیلبا وجود قند ، مصرف میوه تمایل دارد که با آن ارتباط داشته باشد اثرات بر چاقی

آنچه ما نیاز داریم تعیین کنید اگر روغن نارگیل مقدار کمی دارد مرتب می کند اثر ویژه این است که به افراد یک قاشق روغن نارگیل در مقابل بدهید یک قاشق از قاشق دیگر روغن و ببینید آیا تفاوتی وجود داردبه Wجوجه محقق انجام داد فقط آنبه موضوعات یا دو مورد بدهید روزانه قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا روغن سویابود تفاوت قابل توجهی در کمر وجود ندارد. ولی، گروه روغن نارگیل دریافت کرد قابل توجه افزایش دادن در مقاومت به انسولین ، که در نهایت باعث دیابت نوع 2 می شود، آو این بود با وجود دریافت دستورالعمل برای افزایش میوه و سبزیجات مصرف و کاهش قند و چربی های حیوانی و درگیر شدن یک برنامه ورزشی برای پیاده روی روزانه 50 دقیقه ، چهار روزهای هفته.

تنها مطالعه دیگر داروی نارگیل و کمر با دارونما کنترل شد منتشر شده 2017 ، و، همانطور که در ساعت 3:18 دقیقه مشاهده می کنید ویدیو، محققان یافت شد بدون تغییر وزن قابل توجه، اندازه گیری دور کمر یا لگن ، چربی کل ، چربی شکم یا چربی باسن. روغن نارگیل برای چاقی در مقایسه با دارونما هیچ مزیتی ندارد پیدا شده است در هر مطالعه ای تا کنونبه ساعتآخ سپس آیا طرفداران روغن نارگیل می توانند حرف دیگری نزنند؟ تیسلام دوست دارم در مورد مطالعات صحبت کنم به عنوان یکی نشان دادن اقیانوس آرام که درتهمت هایی که رژیم های سنتی بیشتری بر پایه نارگیل می خوردند آباریک تر از کسانی هستند که رژیم های مدرن با محصولات نارگیل کمتری مصرف می کنند. خوب ، ببیرون چی جایی که کسانی که از “الگوی رژیم غذایی مدرن” استفاده می کنند بجای آن غذا بخورم؟ الگوی غذایی مدرن [was] عمدتا با مصرف زیاد سوسیس مشخص می شود و تخم مرغ و غذاهای فرآوری شده… ”

TAKEAWAYS مهم

  • هنگامی که محققان وعده های غذایی صبح را با مقدار مساوی چربی لبنیات ، روغن نارگیل و پیه (گوشت گاو) مقایسه کردند ، هیچ تاثیری بر گرسنگی ، سیری ، احساس رضایت یا میزان خوردن در هنگام ناهار مشاهده نشد.
  • به نظر می رسد این ایده که چربی نارگیل منحصر به چربی های دیگر است از یک مطالعه باز و بدون گروه دارونما یا گروه کنترل ناشی شده است و از آنجا که افراد می دانستند چه می خورند ، ما نمی توانیم بدانیم که اگر نارگیل چه تاثیری داشته باشد. چربی ممکن است داشته باشد
  • یک مطالعه کنترل شده روی روغن نارگیل و کمر نیز از این نظر که گروه کنترل دارونما دریافت نمی کرد ، رضایت بخش نبود ، بنابراین محققان انجام کاری را با انجام ندادن مقایسه کردند ، که می تواند منجر به اثر دارونما شود. علاوه بر این ، در گروه روغن نارگیل به آنها گفته شد که می توانند دوز روزانه میوه خود را مصرف کنند و افزایش مصرف میوه به خودی خود می تواند به کاهش وزن کمک کند.
  • سرانجام ، مطالعه ای انجام شد که در آن افراد روزانه دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا روغن سویا دریافت می کردند و تفاوت معنی داری در دور کمر پیدا نشد. با این حال ، گروه روغن نارگیل افزایش قابل توجهی در مقاومت به انسولین تجربه کرد که ممکن است باعث دیابت نوع 2 شود.
  • تا به امروز ، هیچ فایده ای از روغن نارگیل برای چاقی نسبت به دارونما مشاهده نشده است.

آیا آن را شنیده اید؟ که درچیزی خاص در مورد آن رسانه استاسیدهای چرب زنجیره ای؟ بررسی نارگیل ، شیر نارگیل و روغن نارگیل MCT چطور؟ برای بیشتربه

و الف با کلسترول خوب روبرو می شوید؟ من g دارمیک ویدیو در مورد آن نیز داشته باشیدبه به نظر می رسد روغن نارگیل و افزایش کلسترول HDL “خوب”به

میت اوجایی که فیلم ها در روغن نارگیل شامل موارد زیر است:

واقعا چه چیزی می تواند به کاهش وزن کمک کند؟ توسط من ده ها فیلم روی موضوع، بیشتر بخورید تا وزن کمتری داشته باشید و پالئوپو: آنچه می توانیم از مدفوع فسیل شده بیاموزیم جای خوبی استs برای شروع.


در سلامتی ،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید