آخرین ادغام های هوش مصنوعی برای مدیریت دیابت در APAC و خلاصه های بیشتر هوش مصنوعی



بازیکن جدید در مدیریت دیجیتال دیابت

اپلیکیشن دیابت Smit.fit از هند و شرکت درمانی دیجیتال (DTx) مستقر در قطر Droobi Health ادغام خود را اعلام کردند.

شرکت ترکیبی به نام DroobiSmit که مقر آن در سنگاپور است، قصد دارد یک ارائه دهنده راه حل دیابت در خاورمیانه و جنوب آسیا باشد. راه‌حل‌های شخصی‌سازی شده برای افراد مبتلا به پیش دیابت، دیابت و فشار خون بالا، استفاده از فناوری دوقلو دیجیتال، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده و نظارت پیشرفته ارائه می‌دهد.

سوجیت چاکرابارتی، بنیانگذار Smit.fit که در راس DroobiSmit نیز خواهد بود، اشاره کرد که آنها به دنبال ورود به بازارهای نوظهور، به ویژه عربستان سعودی هستند. دکتر حسه الجابر وزیر سابق مخابرات قطر نیز قرار است به هیئت مدیره این شرکت بپیوندد.


فیترفلای چت ربات هوش مصنوعی همدلانه را راه اندازی کرد

Fitterfly، یک شرکت DTx از هند، از فناوری‌های هوش مصنوعی برای توسعه یک ربات گفتگوی همدلانه استفاده کرده است که به مدیریت سلامت و تناسب اندام کمک می‌کند.

این ربات چت در اپلیکیشن Fitterfly Metabolic Health که JEDi نام دارد، توصیه‌ها و راهنمایی‌های سفارشی‌شده را بر اساس پاسخ‌های کاربر، داده‌های سلامتی و اولویت‌ها ارائه می‌دهد.

«معماری JEDi ترکیبی با قوانین مبتنی است [natural language processing] بر اساس یک سیستم خبره که با مدل های زبان بزرگ تکمیل شده است. عمار جاگیردار، رئیس X Labs در Fitterfly، در توضیح معماری چت بات گفت: این به پایگاه دانش Fitterfly متصل است که درمان‌های ما را تقویت می‌کند.

JEDi همچنین می تواند به عنوان یک راه حل پلاگین و بازی یا یک سرویس افزودنی برای شرکت ها، از جمله شرکت های بیمه ارائه شود.


راه حل جدید موبایل Nuvilab دارای فناوری genAI، CGM است

شرکت هوش مصنوعی مواد غذایی کره جنوبی Nuvilab راه حل جدید موبایلی برای مدیریت تغذیه افراد مبتلا به دیابت ارائه کرده است.

بدون ارائه جزئیات زیادی در مورد راه حل جدید، این شرکت به اشتراک گذاشت که از نظارت مداوم گلوکز (CGM) و هوش مصنوعی مولد برای افزایش اثربخشی آن استفاده می کند.

راه اندازی این پیشنهاد جدید در حالی انجام می شود که Nuvilab در حال گسترش اهداف خدمات بهداشتی خود به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 است.

در همین حال، این شرکت اخیراً قراردادی رسمی برای پیاده سازی اسکنر غذای هوش مصنوعی خود در مراقبت های بستری در بیمارستان الکساندرا در سنگاپور، پس از یک آزمایش موفق هفت هفته ای، امضا کرد. این اسکنر دارای دقت متوسط ​​95 درصدی در ثبت و تجزیه و تحلیل وعده های غذایی بیماران در هر تخت است.


آخرین تاییدیه FDA برای راه حل AI CXR توسط Qure.ai

ارائه دهنده راه حل های تصویربرداری پزشکی هندی Qure.ai مجوز دیگری از سازمان غذا و داروی ایالات متحده برای محلول اشعه ایکس قفسه سینه مبتنی بر هوش مصنوعی دریافت کرده است.

طبق گزارشات، qXR for Lung Nodule اولین راه حل مورد تایید FDA برای شناسایی و محلی سازی ندول های ریه با استفاده از بینایی کامپیوتر است که برای استفاده توسط رادیولوژیست ها، ریه شناسان و پزشکان اورژانس در نظر گرفته شده است. این محلول می‌تواند نواحی مشکوک به ندول‌های ریوی را که اندازه آن‌ها 6 تا 30 میلی‌متر است، شناسایی و برجسته کند.

این سیزدهمین مجوز FDA این شرکت و ششمین مجوز برای طیف وسیعی از راه حل های اشعه ایکس قفسه سینه است.


Oncoshot برای تقویت آزمایشات بالینی در Ablaze با تجزیه و تحلیل پیشرفته

استارت‌آپ هوش مصنوعی پزشکی سنگاپور Oncoshot با ارائه‌دهنده راه‌حل‌های آزمایش بالینی Zhejiang Ablaze Medicine از چین برای بهینه‌سازی زیرساخت آزمایش‌های بالینی شریک شده است.

Oncoshot تجزیه و تحلیل پیشرفته و اتوماسیون را برای ارتقای طراحی آزمایشی و برنامه ریزی Ablaze تعبیه خواهد کرد. همچنین زیرساخت داده فدرال را برای پشتیبانی از Ablaze و شرکای آن ارائه خواهد کرد.

به گفته مارکو منگ، یکی از بنیانگذاران و کارگردان Ablaze، هدف آنها “کمک به پیش‌بینی مکان‌های آزمایشی بهینه، افزایش تطابق و حفظ بیمار، و فعال کردن یک چرخه مستمر از بهبود طراحی آزمایشی با استفاده از داده‌ها و فناوری است.”



Source link