آیا خوردن سرکه سیب بی خطر است؟


برای اینکه ACV واقعاً مفید باشد، ضروری است که ارگانیک، فیلتر نشده و سیب های استفاده شده کاملاً رسیده باشند. اگر ACV تقطیر شود، آنزیم ها مانند پتاسیم، فسفر، منیزیم، گوگرد، آهن، مس، سیلیکون، مواد معدنی کمیاب و اسیدهای آمینه ضروری از بین می روند. تقطیر همچنین اسیدهای طبیعی را که با سموم بدن مبارزه می کنند و باکتری های غیر دوست را مهار می کنند، از بین می برد.

این واقعیت که ACV بسیار غنی از پتاسیم است باورنکردنی است زیرا این یک ماده شیمیایی مسئول جلوگیری از ریزش مو، شکننده شدن دندان ها و ناخن ها، سینوزیت، آبریزش بینی و مواد زائد سمی در بدن است.

واقعیت این است که اکثر مردم کمبود پتاسیم دارند و این در کل بدن آنها منعکس می شود. در واقع، ACV به شما اجازه می دهد تا با افزایش سن، جوان تر به نظر برسید.

به اندازه کافی جالب توجه است که ACV مبتنی بر گوگرد است، بسیاری از بیماری های مرتبط با کمبود پتاسیم را می توان با یک رژیم روزانه ACV یا مصرف کریستال گوگرد آلی از بین برد.

برخی از این بیماری ها عبارتند از علائم اوتیسم، درد آرتریت، سنگ کلیه، فیبریلاسیون دهلیزی، نارسایی آدرنال، بیماری سلیاک، فشار خون بالا، بیماری عروق کرونر، کولیت اولسراتیو، کم کاری تیروئید، سندرم کاسه تحریک پذیر، بیماری آلزایمر، مولتیپل اسکلروزیس، بیماری لوپوس، بیماری کرونر ، آترواسکلروز، دیابت و سکته مغزی.

بنابراین چگونه می توان فهمید که آنها کمبود پتاسیم دارند؟

اگر دردهای استخوانی و عضلانی را تجربه می‌کنید، اگر بعد از خم شدن، دچار درد تیر کشیدن یا سرگیجه می‌شوید، سردردهای مبهم صبحگاهی هنگام بیدار شدن از خواب، موهای کدر، شوره سر یا خارش سر، خارش، خون‌ریزی یا آبریزش چشم، از دست دادن هوشیاری ذهنی، ضعف حافظه، به راحتی تحریک پذیر یا بی حوصله، یا اگر دست و پای شما در هوای گرم سرد است، کمبود پتاسیم دارید.

یکی از چیزهای باورنکردنی در مورد ACV این است که نه تنها جریان خون بلکه اندام های مختلف بدن را نیز سم زدایی می کند. همچنین مخاط و خلط را تجزیه می کند، از قلیایی شدن ادرار شما جلوگیری می کند و جریان خون سالم را به قلب و مغز افزایش می دهد.

امروزه چیزی که در سوپرمارکت ها پیدا می کنید سرکه ای است که از قطران زغال سنگ و سیب های کاملاً نرسیده تهیه شده است. اگر فکر می کنید که ACV برای بدن مضر است در اشتباهید این سرکه های مقطر، پاستوریزه، فیلتر شده، مصنوعی و مرده است که باید از آنها اجتناب کنید.

البته به خاطر داشته باشید که ACV به خودی خود نوشدارویی برای سلامتی مطلوب نیست، بلکه یک ابزار ضروری است که همراه با یک رژیم شیمیایی تمیز، مصنوعی و فرآوری شده رایگان همراه با هیدراتاسیون کافی از آب غیر فلورایده، و اجتناب از نوشابه‌های گازدار و قند غنی است. نوشیدنی های ورزشی

همچنین به خاطر داشته باشید که اگر چیزی بخورید که دارای صورت یا مادری است که ظاهراً “فاقد محدوده” است، به دلیل این واقعیت که این همان چیزی است که به حیوانات داده می شود، همچنان از GMO می خورید. تا آنجا که ماهی می رود، جیوه کسی است؟

بنابراین، در اینجا یک دستور العمل ساده وجود دارد: 3 تا 5 قاشق غذاخوری ACV ارگانیک و تصفیه نشده، مانند براگ، 4 تا 5 قطره استویا یا کمی عسل در 16 اونس آب. به مرور زمان تفاوت را احساس خواهید کرد.

اوه بله، شما فقط می توانید این ACV را در فروشگاه های مواد غذایی طبیعی تهیه کنید. بعد از درست کردنش میذارمش تو یخچال تا سرد بشه و معمولا روزی 2 تا 3 عدد میخورم.

الها!

منابع:

www.gerson.org

www.healthline.com

The post آیا خوردن سرکه سیب بی خطر است؟ اولین بار در NaturalNewsBlogs ظاهر شد.



Source link