اولین ارائه دهنده مراقبت مجازی متنی Curai Health با Tufts Medicine شریک است



اولین کلینیک مراقبت‌های بهداشتی مجازی مبتنی بر متن با هوش مصنوعی Curai Health اعلام کرد که با سیستم مراقبت‌های بهداشتی Tufts Medicine برای گسترش دسترسی به مراقبت‌های مجازی در ماساچوست و نیوهمپشایر همکاری می‌کند.

Curai Health یک تیم مراقبت های اولیه و نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی را ارائه می دهد که در خدمات ارائه مراقبت های ارائه دهنده تعبیه شده است.

ارائه‌های آن شامل ارائه‌دهندگان مراقبت‌های اولیه شخصی و خدمات مراقبت فوری، مدیریت ارجاع و ناوبری شبکه، برنامه‌های مراقبتی و خدمات مدیریت شرایط، یکپارچه‌سازی جریان کار بالینی، نسخه و سفارش آزمایشگاه، و خدمات مراقبت با برچسب سفید است.

Tufts Medicine پیشنهادات Curai Health را در برنامه پورتال بیماران خود، MyTuftsMed ادغام خواهد کرد. این برنامه به بیماران اجازه می دهد تا به پزشک خود پیام دهند، قرار ملاقات بگذارند، نتایج آزمایش را مشاهده کنند، نسخه های خود را مدیریت کنند و موارد دیگر.

از طریق این مشارکت، بیماران می‌توانند مراقبت مجازی را از طریق MyTuftsMed که توسط Curai ارائه می‌شود، دریافت کنند یا در هر زمان، 24/7 با یک پزشک دارای مجوز چت کنند. در ادامه ویزیت مجازی در صورت نیاز به مراقبت حضوری به پزشکان شبکه تافتس مدیسین ارجاع داده می شود.

“با کمبود پزشکان مراقبت های اولیه در ماساچوست، این همکاری با Tufts Medicine یک مدل عالی برای گسترش دسترسی به مراقبت است. ما در حال ادغام با یک سیستم بهداشتی قوی برای ارائه یک گزینه مجازی راحت و مبتنی بر متن هستیم. نیل خوسلا، مدیر عامل کورای هلث، به بیماران خود گفت MobiHealthNews در یک ایمیل

روند بزرگتر

در سال 2020، Curai Health ایمن شد 27.5 میلیون دلار بودجه سری B.

سال گذشته، ارائه دهنده مراقبت های اولیه دیجیتال اعلام کرد که به آن ملحق خواهد شد بازار مجازی مراقبت های بهداشتی کلینیک آمازون برای ارائه مراقبت های مبتنی بر پیام برای افرادی که به دنبال مراقبت از عفونت های ادراری، کنترل بارداری، کووید-19 و سایر شرایط هستند.

در ماه فوریه، این شرکت اعلام کرد که با همکاری با گروه پزشکی مستقر در خیابان Healthcare in Action، دسترسی به خدمات خود را برای افرادی که بی خانمانی را تجربه می کنند، گسترش می دهد.

Healthcare in Action خدمات مراقبتی را برای مسائل مربوط به سلامت رفتاری و اختلالات مصرف مواد و همچنین ناوبری مسکن و پشتیبانی مدیریت مراقبت ارائه می دهد.

یکی دیگر از ارائه دهندگان مستقیم مراقبت های اولیه در فضای سلامت دیجیتال است Everside Health، که سال گذشته با ارائه‌دهنده سلامت کارفرمایان Marathon Health ادغام شد تا با استفاده از مدل مراقبت مبتنی بر ارزش، مراقبت‌های اولیه را به بیماران، کارمندان و مشتریان تحت حمایت اتحادیه ارائه دهد.



Source link