“درست بخور، وزن کم کن” – کتاب سلامتی پیشگامانه که همه چیز را تغییر می دهد


«درست بخور، وزن کم کن» – کتاب سلامتی پیشگامانه ای که همه چیز را تغییر می دهد می گوید جورجی ولفیندن، ستون نویس Healthista

برای خواندن ستون جدید من “راز مامور” – که نویدبخش دانش خودی در مورد همه چیزهای سلامتی، تندرستی و زیبایی است، هر هفته دوباره سر بزنید.

سلام به خوانندگان Healthista، نام من جورجی ولفیندن است و من جدیدترین عضو مجموعه Healthista هستم.

من به عنوان یک روابط عمومی سلامت، تندرستی و زیبایی هستم در اطلاع وقتی صحبت از آخرین روندها و اسرار صنعت ارائه می شود. من با Healthista همکاری کرده‌ام تا شما را در مورد این اسرار آگاه کنم، و قبل از اینکه روندهای آتی به شما تبدیل شود، به شما بگویم.

هفته گذشته با مربی افراد مشهور کریس ریچاردسون صحبت کردم که رمزگشایی کرد که چگونه می توانیم بدن رشک برانگیز JLO را بدست آوریم – پاسخ دهید؟ پیلاتس. این هفته می خواهم شما را با کتاب مقدس سلامتی جدیدم آشنا کنم – درست بخورید، وزن کم کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه کاسه پوک گیاهی سالم خود را بسازید

به کتاب مقدس جدید سلامتی سلام کنید…

اگر امسال یک چیز خریدید، بگذارید کتاب مقدس سلامتی جدید باشد.درست بخورید، وزن کم کنید توسط پیپا کمبل، متخصص تغذیه آینده.

مشکل سلامتی شما هر چه باشد، خواه کمبود خواب، PMS، روده‌ی نامرتب یا صرفاً ناتوانی در کاهش وزن در دهه 30 و 50 زندگی‌تان، این می‌تواند همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید زیرا کار می‌کند.

درست بخورید، وزن کم کنید پیپا کمپبل را بپوشانید

من با خوشحالی می توانم بگویم – این یک کتاب رژیم غذایی نیست، در واقع کاملا برعکس، این کتاب در مورد ایجاد تعادل و هماهنگی در بدن است که منجر به از بین رفتن خنده های سلامتی ما می شود. این یکی از مرتبط ترین کتاب های بهداشتی برای زنان (به ویژه در دهه 30 و 40 سالگی) است و قرار است پرفروش شود.

Pippa Campbell یک جعبه ابزار بهداشتی با کاربرد آسان را در اختیار ما قرار می دهد که بر روی کشف نوع متابولیک شخصی ما متمرکز است و هفت مورد برای انتخاب وجود دارد.

زمانی که نوع خود را بشناسیم، می‌توانیم با موفقیت علائم و نشانه‌های خود را تجزیه و تحلیل کنیم. کمبود انرژی، کم خوابی، PMS، گرسنگی دائمی یا خلق و خوی ضعیف.

از برنامه غذایی آسان او برای کمک به نوع متابولیک خود استفاده کنید. این یک آرامش برای من بود، زیرا سال‌ها سعی می‌کردم کمبود خواب خود را برطرف کنم و سطح انرژی خود را با چیزی که پایدار و مؤثر بود، افزایش دهم.

ابزارهای ساده او به من این امکان را داد که یک برنامه غذایی شخصی سازی کنم که با تغییرات آزمایش شده و آزمایش شده او در غذا خوردن مناسب باشد که عدم تعادل من را التیام بخشید، خوابم را بازیابی کرد و سطح انرژی من را به شدت افزایش داد.

وعده او مبنی بر تغییر مثبت تحول آفرین در 21 روز خالی از لطف نیست و از زمان استفاده از این (همراه با هزاران نفر از او در مراجعین کلینیک) بسیاری از 40 دوست من تغییر کرده و سلامت خود را متحول کرده اند.

یکی مبتلا به IBS، دیگری که از عدم تعادل هورمونی و حتی سطح اضطراب یکی از همکاران رنج می برد، بهبود یافته است.

روش Pippa Campbell چیزی ساده و آسان برای اجرا در یک زنده شلوغ ارائه می دهد و همه دستور العمل ها برای راه اندازی خوشمزه هستند.

درست بخورید، وزن کم کنید اکنون در دسترس است. منتشر شده توسط Bonnier Books و قیمت 14.99 پوند. همچنین برای خرید در آمازون موجود است.

این مقاله را دوست دارید؟ در خبرنامه ما ثبت نام کنید تا مقالات بیشتری مانند این را مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید.