5 نکته فوق العاده ساده و در عین حال بسیار م healthثر برای سلامت روان


برای موضوع HUM در سپتامبر 2021 Mind Matters ، ما به راحتی نکاتی را در مورد سلامت روان برای ارتقای تاب آوری و رفاه از طریق مراقبت از خود اختصاص می دهیم.

متاسف؟ استرس؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه زندگی بیشتری داشته باشیم ، استراحت کردن و اطمینان از اینکه ما بهزیستی روانی و احساسی خود را در اولویت قرار می دهیم ، چالش برانگیزتر خواهد بود. با این وجود ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مستحق مراقبت و توجه است. خوشبختانه به دست آوردن سودهای کوچک برای رفاه روزانه بسیار راحت تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) پشت سر گذاشته ایم کشف کنید.

5 نکته درباره سلامت روان که واقعا مثر است

در اینجا برخی از نکات ما برای مراقبت از خود برای سلامت روان ذکر شده است.

روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی شروع کنید

اگر روز را با چرخاندن تلفن ، نوشیدن قهوه و عجله برای شروع کار شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در روال زندگی خود تجدید نظر کنید.

برای یک گزینه کمتر دیوانه کننده ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده شروع کنید. برای شروع از مزایای آرامش بخش و اساسی مدیتیشن ، برای مثال پنج تا ده دقیقه شروع کنید. به جای این که خود را مجبور به مدیتیشن طولانی مدت کنید ، نکته اصلی تمرین مداوم است. می توانید یک مدیتیشن خاموش انجام دهید ، یک برنامه هدایت شده را از برنامه مورد علاقه خود انتخاب کنید یا به سادگی قصد یا تأییدی را برای هدایت روز خود وارد کنید. (اعتماد: نوشیدنی صبحگاهی و ایمیل شما می تواند منتظر بماند!)

2. برو صحبت کن

صبح ، در هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای ورزش و نشاط خوب اختصاص دهید ، با دوستان خود قدم بزنید یا هنگام حرکت با آنها تماس بگیرید. نه تنها از مزایای افزایش روحیه در زمان گذراندن در خارج (با تشکر از شما ، طبیعت!) بلکه از دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی نیز برخوردار می شوید.

استراحت کنید

PSA: باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مسئله واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی 2019 به عنوان یک پدیده شغلی شناخته شده است. این که آیا چند روز استراحت کوتاه در طول روز کاری خود داشته باشید یا از یک جدول زمانی مانند فناوری Pomodoro برای افزایش همزمان بهره وری و مدیریت استرس ، استراحت استفاده کنید. برای مراقبت از خود در حین کار بسیار مهم است.

برای تشویق تعادل بهتر کار و زندگی ، حتماً از تعطیلات در صورت داشتن تعطیلات استفاده کنید و به خودتان اجازه دهید یک روز ذهنی را در زمان نیاز سپری کنید. مطالعه ای در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به درک کیفیت زندگی بالاتر کمک می کند ، که هم به صورت شبانه روزی و هم به صورت مفید به نفع شما خواهد بود. (بله ، حتی اگر اقامتگاه باشد.)

4. خوداندیشی برای مراقبت از خود

نکته مهم دیگر برای سلامت روان این است که زمان کافی برای تفکر و سکوت داشته باشید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای “من” برای رها شدن و بازیابی از خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیشرفت بیشتر ، ممکن است بخواهید تمرینات مراقبت از خود را با حفظ سوابق خود انجام دهید. با نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود-چه مثبت و چه منفی-می توانید حضور داشته باشید ، صادقانه با خود چک کنید و دستاوردهای سلامتی و زمینه های بهبود خود را در طول زمان پیگیری کنید.

5. استرس را با آداپتورها مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روان شما دارد که نباید از آن غافل شوید. آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل های مدیریت استرس افزایش دهید ، که شامل سازگار با عوامل شیمیایی مانند ashwagandha و Rhodiola rosea است. سازگار کننده ها باعث می شوند ذهن و بدن شما در برابر عوامل استرس زا (از نظر جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر باشد ، بنابراین شما از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز چالش ها برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل سازگاری فوق العاده ارائه می دهد که به مدیریت استرس کمک می کند: Calm Sweet Calm (به شکل صمغ های گیاهی آلبالویی خوشواگاندا) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

نقاط

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات ذهنی (علاوه بر موارد دلخواه خود) ، برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. بنابراین ، مهم است که به اهمیت یک روال ثابت برای مراقبت از خود پی ببرید-زیرا به هر حال ، ذهن شما واقعاً مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید