اتوماسیون و ابزارهای دیجیتال به چالش‌های گردش کار ارائه‌دهنده کمک می‌کنند


اتوماسیون و ابزارهای دیجیتال به چالش‌های گردش کار ارائه‌دهنده کمک می‌کنند

پتی ریسکیند

پاسخ های پتی ریسکیند، مدیرعامل، مدار.

ممکن است سال جدیدی باشد، اما مراقبت های بهداشتی با مشکلات قدیمی مقابله می کند:

زمان زیادی که صرف کارهای اداری می شود. پرسنل در تلاش هستند تا با حجم بالای تماس ها هماهنگی داشته باشند. بیمارانی که برای مراقبت بیش از حد منتظر می مانند یا به طور کلی از بین شکاف ها می افتند. خدمات به تعویق افتاد یا لغو شد زیرا بیماران به طور مناسب آماده نشده بودند.

زمان آن فرا رسیده است که مراقبت های بهداشتی از اتوماسیون گردش کار و ابزارهای سلف سرویس بیمار برای مقابله با این چالش ها استفاده کنند. سایر صنایع سال‌ها پیش از این گزینه‌ها استقبال کردند و عملکرد بهتر و رضایت بیشتر کارکنان و مصرف‌کنندگان را ثبت کردند.

تنگناها کجا اتفاق می‌افتد و چه راه‌حل‌هایی برای بهبود گردش کار مرتبط با سفر مراقبت از بیمار وجود دارد؟

موانع از دو جهت این مسیرها را مختل می کنند:

  • نحوه دسترسی بیماران به اطلاعات و مراقبت. بیشتر مصرف‌کنندگان می‌خواهند برای بررسی علائم، آشنایی با ارائه‌دهندگان و گرفتن قرار ملاقات، با خیال راحت به اینترنت مراجعه کنند. آنها ترجیح می دهند تماس تلفنی برقرار نکنند – و به صراحت، ارائه دهندگان به دنبال استراتژی هایی برای کاهش حجم تماس هستند. ارائه ربات‌های گفتگوی هوشمند و دستیارهای مجازی که می‌توانند از طریق وب، متن، ایمیل یا کانال‌های صوتی برای رضایت بیماران و کاهش بار کاری کارکنان به آنها دسترسی داشته باشند، برای ارائه‌دهندگان بسیار مهم است.
  • چگونه بیماران یک قسمت از مراقبت یا روش را هدایت می کنند. هم بیماران و هم کارکنان برای تکمیل فرم ها، آموزش و مراحل آماده سازی – در ترتیب درست و در نقطه درست فرآیند – تلاش می کنند تا اطمینان حاصل شود که خدمات برنامه ریزی شده به موقع انجام می شود. ابزارهای دیجیتال تعاملی بیماران را در طول سفر راهنمایی می‌کند و گزینه‌های آنلاین برای تکمیل همه پیش‌نیازها را به آنها می‌دهد. داشبوردها به کارکنان این امکان را می دهند که پیشرفت بیمار را نظارت کنند و افرادی را که نیاز به مداخله انفرادی دارند علامت گذاری کنند.

چگونه این ابزارها می توانند ماهیت پیچیده مراقبت های بهداشتی را پشتیبانی کنند و همچنین از صحت اطلاعات ارائه شده اطمینان حاصل کنند؟

نسل های اولیه چت بات ها در مراقبت های بهداشتی شکست خوردند. به ندرت اطلاعات مورد نیاز را در اختیار بیماران قرار می‌دادند که منجر به بن‌بست، پاسخ‌های نادرست و سطح غیرقابل قبول ترک تحصیل می‌شد.

اما دستیارهای مجازی و ابزارهای آنلاین امروزی هوشمندتر و پاسخگوتر هستند. توسعه‌دهندگان از هوش مصنوعی محاوره‌ای استفاده می‌کنند تا بیماران بتوانند سؤالات خود را در کلمات و عباراتی که با آنها راحت هستند مطرح کنند. گفتگوهای تعاملی برای جزئیات بیشتر برای افزودن زمینه جستجو کنید. این بدان معناست که دستیار مجازی می تواند پاسخ دقیقی که بیمار به دنبال آن است را به صفر برساند.

علاوه بر این، بهترین فروشندگان از هوش مصنوعی برای مصرف طیف گسترده ای از اسناد استفاده می کنند – نه تنها محتوای موجود وب سایت، بلکه مطالب آموزشی بیمار، فیلم ها، صفحات گسترده و موارد دیگر. دستیار مجازی از کتابخانه جامع تری از منابع منبع استفاده می کند و پاسخ کاملی را ارائه می دهد. این ابزارها فقط از اطلاعاتی استفاده می‌کنند که توسط ارائه‌دهنده تأیید و بررسی شده است تا از صحت اطمینان حاصل شود.

بیماران برای آماده شدن برای جراحی یا سایر خدمات باید مراحل مختلفی را طی کنند. فعالیت‌های مورد نیاز شامل تأیید بیمه، قرار ملاقات‌های مشاوره، آموزش و آمادگی روش است. چگونه اتوماسیون می‌تواند این موارد را به‌ویژه در سراسر راه‌حل‌های قدیمی که ارائه‌دهنده قبلاً ارائه کرده است، ساده‌سازی کند؟

سه ویژگی کلیدی به موفقیت این گردش کار خودکار کمک می کند.

  • ادغام با EMR، CRM، برنامه ریزی و سایر سیستم ها. هدف کاهش بار کاری کارکنان با توانمندسازی آنها برای مدیریت و نظارت بر فعالیت های بیمار با جمع آوری اطلاعات خلاصه در یک نمای تعاملی منفرد است.
  • داشبوردها و ابزارهای گزارش دهی چندین بیمار در هر زمان معین برای مراقبت آماده می شوند و هر کدام در مرحله متفاوتی از آمادگی هستند. داشبوردهایی که نمای کلی گروه‌های بیماران را ارائه می‌دهند، به ارائه‌دهندگان این امکان را می‌دهند تا حجم و توان عملیاتی را بهتر پیش‌بینی کنند. بعلاوه، آنها به کارکنان کمک می‌کنند تا بیمارانی را که متوقف شده‌اند شناسایی کنند تا بتوانند برای حمایت فردی دست یابند. به این ترتیب، آنها فقط با بیمارانی که نیاز به توجه شخصی دارند، نه با کل جمعیت تعامل دارند. به همین ترتیب، داشبوردها به کارکنان کمک می‌کنند تا بیمارانی را که تقریباً تمام پیش‌نیازهای جراحی را تکمیل کرده‌اند، شناسایی کنند تا بتوانند آنها را زودتر برنامه‌ریزی کنند.
  • انعطاف پذیری برای بیماران برخی از بیماران متون را ترجیح می دهند. برخی ترجیح می دهند به صورت آنلاین تعامل داشته باشند. برخی دیگر ارتباطات صوت به صدا را ترجیح می دهند. ابزارهای دیجیتال پیشرفته همه کانال ها را در خود جای می دهند و تبادل امن و مکالمه را تضمین می کنند. این امر استفاده از بیمار و سلف سرویس را برای کاهش بیشتر بار کاری کارکنان افزایش می دهد.

آیا بیماران واقعاً آماده استفاده از ابزارهای دیجیتال و سلف سرویس برای مراقبت های بهداشتی خود هستند؟

بدون شک! در واقع، بسیاری از رویکردهای «مدرسه قدیمی» مانند نیاز به تماس با ارائه‌دهنده برای قرار ملاقات یا پر کردن چندین بار فرم‌ها برای بخش‌های مختلف ابراز نارضایتی می‌کنند. مصرف کنندگان امروزی عادت کرده اند که تقریباً تمام تجارت خود را به صورت آنلاین یا از طریق پیامک انجام دهند: بانکداری، ترتیبات سفر، خرید خرده فروشی. آنها نمی دانند که چرا مراقبت های بهداشتی نمی تواند همان راحتی را فراهم کند.

جالب اینجاست که این موضوع برای همه گروه های سنی صادق است. این تصور غلط که سالمندان از ابزارهای دیجیتال استفاده نمی کنند بارها رد شده است. برای مثال، یک سازمان در ساحل غربی تحقیق کرد که کدام بیماران از فرآیندهای خودکار برای برنامه ریزی قرار ملاقات، تکمیل مواد آموزشی و آماده شدن برای روش ها استفاده می کنند. هشتاد و هشت درصد از بیماران استفاده از ابزارهای دیجیتال را آسان می‌دانستند و 76 درصد از بیماران بالای 80 سال از این راه‌حل‌ها با موفقیت استفاده می‌کردند.

ارائه دهندگان قبلاً این ادعاها را شنیده اند – که راه حل های نرم افزاری می توانند عملکرد را بهبود بخشند. اثبات کجاست؟

بحث ارزان است، اما ارائه دهندگان نتایج قابل توجهی را اندازه گیری و مستند کرده اند.

  • یک تمرین تخصصی در غرب میانه بالا، گردش کار خودکار را تخمین می زند صرفه جویی در ارائه دهندگان 45 دقیقه برای هر بیمار در روز. این به ارائه دهندگان این امکان را می دهد که بیماران بیشتری را ببینند و روش های برنامه ریزی شده بیشتری را تکمیل کنند – یک پتانسیل ایجاد می کند افزایش هفت رقمی درآمد. ابزارهای آنلاین لغو، تاخیر و عدم نمایش را کاهش می دهند.
  • یک برنامه جراحی چاقی در ویسکانسین مسیرهای مراقبت خودکار را اتخاذ کرد و ابزارهای دیجیتالی را برای کارکنان و بیماران فراهم کرد. ظرف چند ماه، برنامه افزایش حجم بیمار 164 درصد بدون اضافه کردن کارکنان اداری نود و نه درصد از بیماران گفتند که تجربه دیجیتال را بسیار رضایت بخش می دانند.
  • یک برنامه تخصصی دوم نیز عملکرد ناوبری مراقبت دیجیتال را اجرا کرد و افزایش توان عملیاتی بیمار از 50 درصد به 60 درصد در سال اول. تجزیه و تحلیل به کارکنان کمک کرد تا شش مورد جراحی “پنهان” را در هفته اول پذیرش برای افزایش درآمد شناسایی و برنامه ریزی کنند.
  • یک گروه جراحی ارتوپدی در جنوب کالیفرنیا کاهش مدت اقامت برای هر دو جایگزینی کامل مفصل و فیوژن ستون فقرات، به ترتیب 15 و 30 درصد، به دلیل آمادگی بیمار که از طریق یک مسیر مراقبت دیجیتال انجام می شود.

عملکرد، بهره‌وری و سودآوری همگی می‌توانند بهبود یابند اگر ارائه‌دهندگان سلامت شروع به استفاده از وسعت کامل ابزارهای دیجیتال و راه‌حل‌های خودکار در دسترس خود کنند. معتبرترین فروشندگان می‌توانند از گردش‌های کاری موجود پشتیبانی کنند (یا حتی راه‌هایی برای ساده‌سازی فرآیندهای تاریخی بیابند) و عملکردهای جدید را بدون ایجاد اختلال در فعالیت‌های فعلی کارکنان اجرا کنند. هنگامی که معیارها ایجاد می شوند و معیارهای پایه در ابتدا مستند می شوند، بازگشت سرمایه می تواند در مدت زمان نسبتاً کوتاهی اثبات شود.

توسط اسکات روپ خودکارسازی گردش کار مراقبت های بهداشتی، تنگناهای مراقبت های بهداشتی، Orbita، Patty Riskind



Source link