والدین، در این فصل تعطیلات در مورد سلاح گرم در خانه بپرسید


تعطیلات اینجاست و برای جشن گرفتن، بسیاری از خانه های عزیزانشان دیدن خواهند کرد. والدین و سرپرستان اغلب فهرستی از سوالاتی دارند که قبل از مراجعه فرزندانشان به خانه های دیگر می پرسند، چه در مورد حیوانات خانگی در خانه، آلرژی یا نظارت اینترنتی. Swapna Kudtarkar، پزشک متخصص اطفال در گروه پزشکی Dignity Health – Inland Empire، از والدین می‌خواهد که یک سؤال دیگر را به چک لیست ایمنی خود اضافه کنند: “آیا در خانه شما یک تفنگ قفل نشده وجود دارد؟”

این یک سوال ساده است، اما می تواند جان یک کودک را نجات دهد. جراحات ناشی از اسلحه در حال حاضر علت اصلی مرگ کودکان و نوجوانان 1 تا 18 ساله ایالات متحده است. طبق گزارش آکادمی اطفال آمریکا، 13 درصد از خانواده های دارای اسلحه حداقل دارای 1 اسلحه هستند که قفل آن باز شده و پر شده است یا در کنار مهمات ذخیره می شود. .

دکتر.  کودتارکارنزدیک شدن به این موضوع می تواند احساس ناراحتی کند. دکتر Kudtarkar پیشنهاد می کند که این ناهنجاری را بپذیرید.

دکتر Kudtarkar می گوید: “با کمک به طرف مقابل درک کنید که یک نگرانی ایمنی است، از رویارویی خودداری کنید.” “پرسیدن در مورد وضعیت سلاح گرم در خانه می تواند به عنوان بخشی از یک رشته سوالات ایمنی مطرح شود.”

این شروع کننده های مکالمه را امتحان کنید:

  • “سلام! جک برای جشن تعطیلات فردا بسیار هیجان زده است. می خواستم به شما بگویم که او به آجیل آلرژی دارد، بنابراین یک میان وعده برای او تهیه کردم. همچنین، من همیشه می‌پرسم که آیا تفنگ‌های بدون قفل در خانه وجود دارد یا خیر.»
  • “سلام بابا! ما برای دیدن شما به زودی هیجان زده هستیم. می دانم که معمولا تفنگ خود را در گاراژ خود نگه می دارید. از آنجایی که جک این روزها وارد همه چیز می‌شود، می‌خواستم دوباره بررسی کنم که قفل شده و جدا از مهمات ذخیره شده باشد.»
  • “سلام، نمی توانم برای مهمانی شام فردا صبر کنم. بچه من خیلی کنجکاو است قبل از اینکه بیاییم، باید بپرسم با تفنگت چه کار می کنی؟»

    پرسیدن این سوال نباید به فصل تعطیلات محدود شود. از اقوام، والدین میزبان، والدین دوستدار بازی و هر کسی که در خانه است، فرزندتان در هر زمانی از سال به آنجا می‌آید، بپرسید. برای اطلاعات بیشتر و منابع برای کمک به شروع گفتگو، بررسی کنید پرسیدن بچه ها را نجات می دهد.

درباره دکتر کودتارکار بیشتر بدانید