هدف خود را به سوی آینده ای سالم تر، نوآورانه تر و مبتنی بر داده ها تنظیم می کنیم


پیش نویس برنامه استراتژیک فناوری اطلاعات سلامت فدرال 2024-2030 [PDF – 2.3 MB] (پیش نویس طرح) اکنون برای اظهار نظر عمومی باز است. دوره نظرات عمومی در مورد پیش نویس طرح در تاریخ پایان می یابد 28 مه 2024، ساعت 11:59:59 ب.ظ ET.

پیش نویس طرح یک تلاش جامع و استراتژیک است که توسط ONC با همکاری بیش از 25 سازمان فدرال توسعه یافته است.

برنامه استراتژیک فدرال فناوری اطلاعات سلامت فدرال 2020-2025 یک زیرساخت فناوری اطلاعات سلامت مدرن را ارتقا داد و پیشرفت قابل توجهی را در سراسر دولت و صنعت برای پیشبرد دسترسی، تبادل و استفاده از اطلاعات الکترونیک سلامت (EHI) انجام داد. این برنامه استراتژیک فناوری اطلاعات سلامت فدرال 2024-2030 به دنبال ایجاد این پیشرفت است و شامل تاکید بیشتر در زمینه هایی مانند بهداشت عمومی، برابری سلامت و هوش مصنوعی (AI) است.

ONC و شرکای فدرال آن چندین ملاحظات را برای اطمینان از اثربخشی و مرتبط بودن پیش نویس طرح در چشم انداز مراقبت های بهداشتی در حال تحول مورد توجه قرار دادند. به عنوان مثال، برای پرداختن به چالش‌های ارائه شده در طول همه‌گیری کووید-19، پیش‌نویس طرح شکاف‌ها و فرصت‌های فن‌آوری برای مدرن‌سازی سیستم‌های داده سلامت عمومی را شناسایی می‌کند.

علاوه بر این، پیش‌نویس طرح، تفاوت‌های مداوم کنونی در دسترسی و نتایج مراقبت‌های بهداشتی را به رسمیت می‌شناسد و بنابراین، به دنبال ارتقای دسترسی عادلانه به EHI و فناوری ارتباطات، نمایندگی عادلانه در تلاش‌های تحقیقاتی و اطمینان از ایجاد عدالت با طراحی در فناوری اطلاعات سلامت است.

در نهایت، پیش‌نویس طرح تکامل سریع هوش مصنوعی و افزایش استفاده در مراقبت‌های بهداشتی را تأیید می‌کند و بر نیاز فوری دولت فدرال برای هدایت این چشم‌انداز دگرگون‌کننده هم مسئولانه و هم مؤثر در سلامت و مراقبت‌های بهداشتی تأکید می‌کند.

اهداف و اهداف پیش نویس طرح چیست؟

پیش نویس طرح عمداً بر اساس نتایج است، با اهداف و اهدافی که بر بهبود دسترسی به EHI، ارائه یک تجربه مراقبت بهداشتی بهتر و عادلانه تر، و نوسازی زیرساخت های بهداشت عمومی کشورمان متمرکز شده است. اهداف به دسته‌های مجزا تقسیم می‌شوند، با اهداف 1 تا 3 به برنامه‌هایی برای بهبود تجربیات و نتایج برای کاربران فناوری اطلاعات سلامت، در حالی که هدف 4 بر سیاست‌ها و فناوری‌های مورد نیاز برای حمایت از آن کاربران متمرکز است.

تصویری که چارچوب برنامه استراتژیک فناوری اطلاعات فدرال سلامت را توصیف می کند

فینال چگونه خواهد بود برنامه استراتژیک فناوری اطلاعات سلامت فدرال 2024-203 استفاده شود؟

این طرح به عنوان یک نقشه راه برای ابتکارات و فعالیت های IT سلامت فدرال و به عنوان یک کاتالیزور برای فعالیت ها در بخش خصوصی در نظر گرفته شده است. به طور خاص، طرح نهایی به موارد زیر کمک خواهد کرد:

  • اولویت بندی منابع در سازمان های فدرال
  • ابتکارات و فعالیت های IT سلامت فدرال را هماهنگ و هماهنگ کنید
  • اولویت ها را به بخش خصوصی نشان دهید
  • معیار و ارزیابی پیشرفت ابتکارات و فعالیت های IT سلامت فدرال

بازخورد خود را ارسال کنید

لطفاً با ارسال بازخورد خود در مورد پیش نویس، به اطلاع رسانی جهت به اشتراک گذاری IT و EHI سلامت دولت فدرال کمک کنید برنامه استراتژیک فناوری اطلاعات سلامت فدرال 2024-2030.



Source link