نگاه به آینده: تعهد HTI-2 و ONC به پیشبرد چشم انداز سلامت بهتر که توسط داده ها فعال می شود


در سه سال و نیم گذشته، ما سخت در تلاش بوده ایم تا روشی را که قابلیت همکاری از محیط مراقبت پشتیبانی می کند، پیش ببریم. از اجرای چارچوب تبادل معتمد و توافق مشترک (TEFCA) گرفته تا قانون نهایی HTI-1 تا ابتکارات به اشتراک گذاری اطلاعات، ما به تمام جنبه های منشور قابلیت همکاری در کار خود نگاه می کنیم. و کار ما ادامه دارد پس از انتشار قانون نهایی HTI-1، تیم من سخت در حال کار بر روی توسعه داده های بهداشتی، فناوری، و قابلیت همکاری: مشارکت بیمار، به اشتراک گذاری اطلاعات، و قانون پیشنهادی قابلیت همکاری سلامت عمومی (HTI-2) است. دومین قانون در سری قوانین داده های بهداشتی، فناوری و قابلیت همکاری ONC خواهد بود.

در دستور کار یکپارچه، ما برنامه های خود را برای HTI-2 با مردم به اشتراک گذاشتیم. در HTI-2، می‌توانید انتظار داشته باشید که تمرکز قوی بر قابلیت همکاری و تمرکز ویژه بر روی این که چگونه پذیرش استانداردهای استراتژیک می‌تواند قابلیت همکاری را بیشتر کند، مشاهده کنید. در واقع، ما هر روز شاهد تأثیر پذیرش استانداردها در کار مداوم خود بر روی داده های اصلی ایالات متحده برای قابلیت همکاری (USCDI) هستیم. ما از دیدن افزایش استفاده از USCDI در بخش مراقبت های بهداشتی و در میان شرکای فدرال خود بسیار هیجان زده هستیم.

چه چیز دیگری می توانید در HTI-2 ببینید؟ ONC به طور گسترده در مورد اهمیت چشم انداز سلامت عمومی در تداوم مراقبت و راه هایی صحبت کرده است که فناوری اطلاعات سلامت و مدرن سازی داده ها می تواند منجر به داده های بهداشت عمومی بهتر برای اطلاع رسانی به سلامت جمعیت، پاسخ اضطراری و نظارت بر سلامت عمومی شود. کمیته مشاوره فناوری اطلاعات سلامت، در سال‌های 2021 و 2022، نوسازی داده‌های بهداشت عمومی را بررسی کرد و توصیه‌هایی به ONC برای افزایش قابلیت تبادل داده‌های سلامت عمومی ارائه کرد. علاوه بر این، کمیته مشورتی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) به مدیر توصیه کرد که CDC و ONC با شرکای ایالتی، منطقه ای، محلی و قبیله ای برای توسعه و اجرای یک رویکرد هماهنگ و مرحله ای برای صدور گواهینامه برای موارد استفاده از سلامت عمومی همکاری کنند. . در HTI-2، ما قصد داریم از طریق الزامات صدور گواهی، راه‌های جدیدی را برای پیشبرد فناوری اطلاعات سلامت برای سلامت عمومی بپردازیم. کار ما در مورد بهداشت عمومی با ابتکار نوسازی داده CDC مطابقت دارد و من از اینکه CDC را به عنوان یک شریک استراتژیک دارم سپاسگزارم.

ما همچنین انتظار داریم که مفاد جدیدی را در رابطه با صدور گواهینامه برای رابط های برنامه نویسی کاربردی (API) با تمرکز بر موارد استفاده مانند مجوز الکترونیکی قبلی (ePA)، مشارکت بیمار، مدیریت مراقبت و هماهنگی مراقبت، پیشنهاد کنیم. APIها به‌خوبی به‌عنوان یک مکانیسم امن برای انتقال سریع اطلاعات به جایی که باید بروند، تثبیت شده‌اند، و ONC پتانسیل مداوم APIهای مبتنی بر استانداردها را در مناطقی مانند ePA تشخیص می‌دهد – جایی که تکمیل الکترونیکی مجوز قبلی می‌تواند بر سرعت دریافت مراقبت تأثیر بگذارد. به عنوان مثالی دیگر، APIها برای تعامل بیمار با ارائه دهندگان حیاتی هستند. شناسایی راه هایی برای حمایت از چنین تعاملاتی یک اولویت کلی برای ONC است.

حوزه های فوق تنها بخشی از رویکرد ONC برای داشتن تأثیری جامع بر ارائه مراقبت از طریق فناوری اطلاعات سلامت است. ما قصد داریم در HTI-2 به یکی دیگر از بخش‌های کلیدی گفتگو یعنی اشتراک‌گذاری اطلاعات نیز بپردازیم. ما انتظار داریم که مقررات جدیدی را برای حمایت از اشتراک گذاری اطلاعات با جلوگیری از وقوع مسدود کردن اطلاعات پیشنهاد کنیم. از زمان انتشار قانون نهایی Cures Act، که چارچوب مسدود کردن اطلاعات ONC را برای اجرای بخش 4004 قانون درمان قرن 21 نهایی کرد، هر پیشنهادی پاسخگوی آنچه در سراسر چشم‌انداز مراقبت می‌بینیم و به تکامل اشتراک‌گذاری اطلاعات پاسخگو خواهد بود.

ما کم نمی کنیم. کار ما برای حمایت از بیماران، کمک به ارائه دهندگان در تلاش برای ارائه مراقبت، و ایجاد انتظارات روشن برای کل تداوم مراقبت در مورد سلامت IT ادامه دارد. از اینکه با ما در این کار همراهی کردید و بازخورد و مشارکت مداوم شما را همراهی کردید سپاسگزاریم. هنگامی که قانون پیشنهادی HTI-2 در ثبت فدرال منتشر شد، منتظر دریافت نظرات شما هستیم. ما شما را تشویق می‌کنیم که به ما بگویید کجا آن را درست انجام داده‌ایم و کجا باید کار بیشتری انجام شود تا درست شود.

خیلی ساده، بازخورد شما به ما کمک می کند تا دیدگاه ONC را در مورد پیشرفت پیش ببریم سلامت بهتر توسط داده فعال شده است. متشکرم!



Source link