همانطور که جمهوری خواهان با IVF مبارزه می کنند، دولت بایدن مزایای آن را افزایش می دهد


در حالی که قانون‌گذاران جمهوری‌خواه تلاش می‌کنند تا خط باریکی را در مورد لقاح آزمایشگاهی دنبال کنند – با ابراز حمایت از روش عمومی، حتی در حالی که برخی از حامیان آنها استدلال می‌کنند که زندگی از زمان لقاح شروع می‌شود – دولت فدرال مزایای باروری را برای میلیون‌ها کارگر در سال جاری افزایش داد، از جمله تا سقف. 25000 دلار یک سال برای IVF

بسیاری از کارفرمایان در سال های اخیر از مزایای باروری برای جذب و حفظ کارگران استقبال کرده اند. به گفته مشاور مزایا، در سال 2023، نزدیک به نیمی از شرکت‌هایی که حداقل 500 کارمند دارند، IVF را پوشش می‌دهند. مرسر‘s نظرسنجی سالانه کارفرما.

دولت فدرال – بزرگترین کارفرما در کشور – اکنون پوشش IVF را در حدود 22 برنامه بهداشتی خود ارائه می دهد. دفتر مدیریت پرسنل، که آنها را اداره می کند.

“مأموریت OPM جذب و حفظ نیروی کار آینده است.” ویت ترن، دبیر مطبوعاتی OPM در ایمیلی گفت.

بر اساس این گزارش، هشتاد و شش درصد از آمریکایی‌ها معتقدند IVF باید قانونی باشد نظرسنجی اخیر CBS News-YouGov. با این حال، از زمانی که عالی‌ترین دادگاه آلاباما در فوریه رای داد، این رویه به یک مسئولیت سیاسی جدید برای جمهوری‌خواهان تبدیل شد. جنین های منجمد مورد استفاده در این روش کودکان هستند. گفت: این اجتناب ناپذیر بود که اختلاف نظر در مورد IVF در میان مخالفان سقط جنین در نهایت آشکار شود. مری زیگلر، مورخ در دانشگاه کالیفرنیا در دیویس که در بحث سقط جنین در ایالات متحده تخصص دارد.

زیگلر گفت: «جنبش ضد سقط جنین از دهه 1960 به بعد یک جنبش شخصیت جنینی بوده است.

مشکلات باروری در مورد 10 درصد از زنان و مردان، بر اساس موسسه ملی بهداشت کودک و توسعه انسانی. IVF، فرآیندی که در آن تخمک در آزمایشگاه بارور می‌شود و بعداً در رحم کاشته می‌شود. درمان های گران قیمت باروری، هزینه در حدود 20000 دلار برای یک دور حتی با پوشش بیمه ای می تواند گران باشد، اما برای برخی افراد تنها راه باردار شدن است.

فرماندار آلاباما کی آیوی (R) پس از حکم دادگاه ایالتی که باعث آشفتگی در کلینیک های باروری شد، به سرعت قانونی را امضا کرد که از بیماران و ارائه دهندگانی که از خدمات IVF استفاده می کنند محافظت می کند. اما پیامدهای سیاسی همچنان در کانون توجه قرار دارند.

دموکرات ها به دنبال این بوده اند که مخالفان جمهوری خواه خود را به عنوان افراط گرا در این موضوع به چالش بکشند.

در واشنگتن، یک جفت سناتور دموکرات در ماه فوریه تلاش کردند قانونی را برای نادیده گرفتن قوانین ایالتی و ایجاد یک قانون تصویب کنند. حق قانونی دسترسی به IVF و فناوری های دیگر از این دست جمهوری خواهان مانع آن شدند.

در ژانویه، 126 جمهوری خواه مجلس از قانون زندگی در زمان لقاح حمایت کردند، که در قانون فدرال می نویسد که تخمک های بارور شده انسان هستند. هرزه. میشل استیل (R-Calif.) پس از تصمیم دادگاه عالی آلاباما، حمایت خود را از این لایحه در ماه مارس پس گرفت. توضیح دادن در سخنرانی کوتاهی مبنی بر اینکه او خانواده‌اش را با استفاده از IVF آغاز کرده است و این لایحه مجلس «می‌تواند در مورد حمایت من از موهبت بچه‌دار شدن از طریق IVF سردرگمی ایجاد کند».

و هفته گذشته، دموکرات مرلین لندز در انتخابات ویژه پیروز شد برای یک صندلی آلاباما خانه حدود 25 درصد پس از اجرای حمایت قوی از حقوق باروری، از جمله دسترسی به IVF. لندز در مسابقه ای برای همان صندلی شکست خورده بود 6 امتیاز همین دو سال پیش


این مقاله به دلیل محدودیت های بازنشر برای انتشار در دسترس نیست. اگر در مورد در دسترس بودن این یا محتوای دیگر برای انتشار مجدد سؤالی دارید، لطفاً با NewsWeb@kff.org تماس بگیرید.


مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان





Source link