پیشرفت در سراسر کشور، شبکه های اطلاعات سلامت قابل اعتماد


فناوری اطلاعات سلامت بخش جدایی ناپذیر ارائه مراقبت های بهداشتی شده است و این روند از زمان تصویب قانون فناوری اطلاعات سلامت برای سلامت اقتصادی و بالینی (HITECH) در سال 2009 تسریع شده است. اکنون صدها هزار مطب پزشک، بیمارستان و سیستم های بهداشتی از ONC- استفاده می کنند. گواهی سلامت IT برای ذخیره، پردازش، دسترسی، تبادل و استفاده از اطلاعات الکترونیکی سلامت (EHI) که زمینه را برای قابلیت همکاری در سراسر کشور فراهم می کند. گزارش جدیدی به کنگره به‌روزرسانی‌هایی را در مورد این پیشرفت به رهبری و هماهنگی ONC ارائه می‌کند. این گزارش بر روی کار قابل توجه انجام شده در سال گذشته برای اتصال شبکه های اطلاعات سلامت قابل اعتماد در سراسر کشور تمرکز دارد و به عنوان یک به روز رسانی پیشرفت برای برنامه استراتژیک فناوری اطلاعات سلامت فدرال 2020-2025.

HITECH-RTC-2023_blog-graphic_opt1
شکل 1

در حالی که HIN و HIE در سراسر کشور پیشرفت قابل توجهی داشته اند، هر کدام دارای محدودیت های خاصی هستند که چارچوب تبادل اعتماد و توافق مشترک یا TEFCA برای رفع آنها طراحی شده است.

این گزارش نقاط عطف مهم تحت چارچوب تبادل معتمد و توافقنامه مشترک را برجسته می کنداس ام، یا TEFCAاس ام، از جمله تعیین هفت شبکه اطلاعات بهداشتی واجد شرایطTM (QHINsTM). TEFCA به منظور گسترش تبادل EHI در سراسر کشور طراحی شده است تا افراد، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، برنامه های بهداشتی و سایرین در زمان و مکان مورد نیاز به EHI دسترسی ایمن داشته باشند. ONC خوشحال است که اکثر بیمارستان های ایالات متحده از TEFCA آگاه هستند و قصد دارند در آن شرکت کنند.

در سال‌های آینده، ONC انتظار دارد که TEFCA به سازمان‌های بیشتری گسترش یابد و مسیری برای اشتراک‌گذاری اطلاعات سلامت مدرن ایجاد کند. همانطور که بیماران از سیستم مراقبت های بهداشتی استفاده می کنند، آنها شروع به تجربه مزایای این شبکه های اطلاعات بهداشتی متصل تحت TEFCA خواهند کرد. بیمارانی که چندین ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی دارند از مراقبت‌های بهداشتی مرتبط‌تر و توانایی دسترسی مؤثرتر و مدیریت اطلاعات سلامت خود بهره‌مند خواهند شد.

ONC از کنگره برای تعهد مستمرشان به گسترش استفاده از فناوری اطلاعات سلامت از زمان تصویب قانون HITECH و همچنین برای تصویب قانون 21 تشکر می کند.خیابان قانون درمان قرن، که TEFCA را پیش بینی کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، گزارش به کنگره را بررسی کنید.



Source link