کنترل تولد OTC به سوپرمارکت می رود



کسی گفته حقوق باروری در راهرو 4؟

خب وقتش رسیده! اولین قرص کنترل بارداری بدون نسخه (OTC) مورد تایید FDA کشور اکنون در برخی از خرده فروشان در سراسر کشور موجود است.

این بدان معناست که می‌توانید بدون نسخه اوپیل، یک قرص ضد بارداری فقط حاوی پروژسترون، وارد شوید و خریداری کنید. FDA در جولای 2023 Opill را تأیید کرد. اکنون در داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی بزرگ از جمله Walgreens، CVS و Walmart نمایش داده می‌شود.

بخوانید: چرا دسترسی به پیشگیری از بارداری برای زنان در تمام سنین مهم است >>

اگر آن را در فروشگاه محلی خود نمی بینید، نگران نباشید: حمل و نقل ضدبارداری در ماه مارس شروع شد، بنابراین ممکن است زمان بیشتری برای دیدن آن در قفسه های نزدیک شما طول بکشد. اما می توانید Opill را به صورت آنلاین از خرده فروشان بالا و در opill.com خریداری کنید.

بله شما آن را درست خواندید. Opill به صورت آنلاین و بدون نسخه در دسترس است. تشویق مجازی برای اولین بار برای دسترسی به داروهای ضد بارداری!

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد آنچه شما باید در مورد Opill بدانید آورده شده است.

اوپیل را چگونه مصرف می کنید؟

شما باید هر روز یک قرص را در همان زمان مصرف کنید. توجه: اوپیل تا دو روز پس از مصرف اولین قرص شروع به کار نمی کند. برای جلوگیری از بارداری در این دوران، از شکل دیگری از پیشگیری از بارداری مانند کاندوم، اسپرم کش، کلاه دهانه رحم یا دیافراگم استفاده کنید.

آیا برای خرید اوپیل به بیمه درمانی نیاز دارید؟

جواب منفی. می‌توانید وارد هر فروشگاهی شوید که اوپیل را حمل می‌کند و آن را بدون بیمه خریداری کنید. و هیچ کس از شما اطلاعات بیمه شما را نمی خواهد.

چه کسانی نباید اوپیل را مصرف کنند؟

شما نباید Opill را مصرف کنید اگر:

  • سرطان سینه داشته باشید یا در گذشته سرطان سینه داشته باشید
  • باردار هستید یا فکر می کنید ممکن است باردار باشید
  • در حال مصرف قرص‌های ضدبارداری یا استفاده از روش‌های دیگر پیشگیری از بارداری، از جمله حلقه واژینال، چسب، ایمپلنت، تزریق یا IUD

همچنین، اگر برای تشنج، سل، اچ‌آی‌وی یا ایدز یا فشار خون ریوی دارو مصرف می‌کنید، قبل از مصرف اوپیل با پزشک خود (HCP) یا داروساز خود صحبت کنید. داروها برای این شرایط سلامتی ممکن است با قرص تداخل داشته باشند و اثربخشی آن را کاهش دهند. اوپیل همچنین ممکن است با قرص صبح بعد از ظهر تداخل داشته باشد.

هزینه Opill چقدر است؟

Opill برای عرضه یک ماهه 19.99 دلار، برای عرضه سه ماهه 49.99 دلار و برای عرضه شش ماهه 89.99 دلار هزینه دارد. اگر در مورد هزینه Opill به کمک نیاز دارید، در مورد برنامه کمک هزینه Opill (Opill CAP) مطالعه کنید. ممکن است واجد شرایط دریافت قرص به صورت رایگان یا با هزینه کمتر باشید.

اگر علاقه مند به مصرف قرص های بدون نسخه هستید، همیشه ایده خوبی است که قبل از مصرف هر گونه داروی جدید با HCP خود صحبت کنید. اما همه ما می توانیم این گام به سوی دسترسی به پیشگیری از بارداری را جشن بگیریم.

از مقالات سایت شما

مقالات مرتبط در سراسر وب



Source link