افزایش قابلیت همکاری مراقبت های بهداشتی: راه اندازی کیت آزمایشی پشتیبانی مجوز قبلی (PAS) داوینچی


پیشرفت قابل توجهی در قابلیت همکاری بین ارائه دهندگان برای اهداف درمانی حاصل شده است، و در حالی که هنوز کار قابل توجهی برای انجام وجود دارد، اکنون باید دامنه خود را گسترش دهیم تا بر قابلیت همکاری پرداخت کننده و ارائه دهنده نیز تمرکز کنیم. قوانین همکاری که توسط همکاران ما در CMS نهایی شده است، سنگ بنای مهمی را تعیین کرده است، و ما در ONC به بررسی زیرساخت ها و سیاست های مکمل برای پیشبرد این تلاش ها ادامه می دهیم.

در پست وبلاگ قبلی خود، رونمایی از پشتیبانی تست Inferno برای استانداردهای API تبادل داده پرداخت کننده، به اشتراک گذاشتیم که آزمایش های داوطلبانه برای API های مبتنی بر استانداردها بر دسترسی به اطلاعات فرمول داروی پرداخت کننده، اطلاعات فهرست راهنمای شبکه طرح بیمه، و دسترسی مصرف کننده به اطلاعات سلامت دیجیتال متمرکز شده است. دردسترس ساختن. امروز ما بسیار هیجان زده هستیم که جدیدترین کیت آزمایش داوطلبانه خود را اعلام کنیم: کیت تست پشتیبانی مجوز قبلی (PAS) DaVinci. این کیت تست به توسعه دهندگان و سایر اجراکنندگان فناوری اطلاعات سلامت ابزاری را برای آزمایش پشتیبانی سیستم های فناوری اطلاعات سلامت برای مجوز قبلی با استفاده از استاندارد HL7® Fast Healthcare Interoperability Resources (FHIR®) ارائه می دهد.

به طور خاص، کیت تست DaVinci PAS بر پشتیبانی از مجوز قبلی مطابق با راهنمای پیاده‌سازی PAS نسخه 2.0.1 تمرکز دارد و شامل آزمایش‌هایی برای مشتریان (مانند سیستم‌های پرونده الکترونیک سلامت) و سرورها (به عنوان مثال، سیستم‌های پرداخت‌کننده) است. آزمایش‌های این سیستم‌ها شامل تأیید پشتیبانی از عملیات FHIR® و پروفایل‌های مورد نیاز از راهنمای پیاده‌سازی PAS است. کیت تست DaVinci PAS منبع باز برای دانلود در GitHub در کنار سایر کیت های تست IT سلامت طراحی شده با استفاده از چارچوب تست Inferno FHIR® موجود است. کیت تست DaVinci PAS نیز به صورت آنلاین در Inferno.HealthIT.gov در دسترس است.

هدف از این نسخه اولیه این است که به توسعه دهندگان نقطه شروعی برای آزمایش پیاده سازی FHIR® گردش کار مجوز قبلی ارائه دهد. این نسخه از DaVinci PAS Test Kit بر روی آزمایش اجزای خاص FHIR® در راهنمای اجرای DaVinci PAS تمرکز دارد.

کیت تست DaVinci PAS یک گام مهم به جلو در حمایت از جامعه فناوری اطلاعات سلامت در تلاش برای پیشبرد قابلیت همکاری در موارد استفاده است. با ارائه ابزارهای لازم به توسعه‌دهندگان فناوری اطلاعات سلامت و نویسندگان راهنمای پیاده‌سازی برای آزمایش قابلیت‌های مجوز قبلی سیستم‌هایشان، هدف ما افزایش قابلیت همکاری در اکوسیستم مراقبت‌های بهداشتی است.

در طول اتصال HL7 FHIR در ماه مه 2024، ONC قصد دارد پیش نویس کیت های آزمایشی را برای سایر راهنماهای پیاده سازی داوینچی، از جمله کشف نیازمندی های پوشش (CRD)، قالب ها و قوانین مستندسازی (DTR)، و تبادل داده پرداخت کننده (PDex) نشان دهد. توسعه دهندگان فناوری اطلاعات سلامت، جامعه استانداردها و سایر افراد علاقه مند تشویق می شوند تا از این کیت های آزمایشی استفاده کنند و بازخورد خود را برای بهبود بیشتر راهنماهای پیاده سازی ارائه دهند.

مطابق با الزامات تعیین شده توسط قانون درمان قرن 21 و مطابق با قانون نهایی ONC Cures، ما به طور فعال از طریق ابزارهای منبع باز کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که توسعه دهندگان API معتبر فهرستی از نقاط پایانی FHIR® را که توسط مشتریانشان در معرض دید قرار می گیرند، نگهداری می کنند. سیستم مانیتورینگ رابط برنامه‌نویسی کاربردی FHIR® که با نام «فانوس» شناخته می‌شود، تجزیه و تحلیل‌هایی را درباره در دسترس بودن و پذیرش نقطه‌های پایانی FHIR® در سراسر سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی در ایالات متحده ارائه می‌کند و از صنعت با زیرساخت‌ها و اطلاعات بازار برای ارتقای قابلیت همکاری پشتیبانی می‌کند. نقاط پایانی داده‌های لازم را برای پشتیبانی از دسترسی افراد به اطلاعاتشان در دسترس قرار می‌دهند. ما همچنان به کاوش و انتشار پیشرفت‌های آینده در Lantern ادامه می‌دهیم که بر ترکیب بازخورد کاربر و نظارت بر نقاط پایانی FHIR® در دسترس عموم تمرکز دارد.

منتظر به‌روزرسانی‌های آینده ابزارهای منبع باز ما مانند و Lantern باشید. ما با هم می توانیم توسعه، آزمایش و اجرای استاندارد FHIR® را پیش ببریم و در نهایت قابلیت همکاری داده های بهداشتی را در مقیاس سراسری بهبود دهیم.



Source link